וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הטלוויזיה מתחמם: סלקום מציעה חבילה עם ממיר חדש ב-69 שקלים לחודש

11.6.2019 / 18:26

סלקום השיקה באופן רשמי את ממיר ה-4K החדש ומדובר בבשורות מעולות עבור משתמשי סלקום שאין ברשותם טלוויזיה חכמה. הממיר כולל שיפורים במהירות ואנטנת האינטרנט האלחוטי, וכעת מציע גם כפתור יעודי להפעלת אפליקציית נטפליקס. כל זאת, סלקום מציעה ב-69 שקלים לחודש

נטפליקס בסלקום TV. יח"צ,
הממיר החדש של סלקום: מגיע עם אפליקציית נטפליקס ומהיר יותר./יח"צ

הממיר החדש של סלקום הגיע סוף סוף ואיתו אפליקציית נטפליקס ומבצע חדש. בחודש שעבר דיווחנו כי סלקום ונטפליקס חתמו על הסכם, שבמהלכו האפליקציה של נטפליקס תשולב בתוך הממיר החדש של סלקום, שיכלול כפתור ייעודי עבורה בשלט הרחוק המגיע איתו. במקביל, הכריזה סלקום על ממיר חדש מבוסס אנדרואיד 4K. כעת, סלקום מכריזה כי הממיר זמין להפצה אצל כלל הלקוחות, ובמיוחד לאור תקופת ההשקה, תציע חבילה חדשה הכוללת את הממיר בהשאלה וכן את ספריית התכנים של שלה תמורת 69 שקלים בחודש לחצי שנה, שלאחר מכן המחיר יחזור ל-99 שקלים.

הממיר החדש דומה מאוד לאלו של פרטנר וסטינג TV של חברת יס, ופועל על מערכת ההפעלה Android TV. בכך, יש לו את כל היכולות כמו לקופסת אנדרואיד רגילה, כולל גישה לתכני יוטיוב וכן שאר האפליקציות בחנות של גוגל. עוד הממיר תומך באופן מלא ברזולוציית 4K והינו הראשון בישראל להגיע עם ערכת השבבים S905-X2 מבית Amlogic, החדש והמהיר בשוק, המאפשר ביצועים גבוהים במיוחד לממשק משתמש מהיר וכן ביצועים טובים יותר על גבי רשת ה-WiFi.

חשוב לציין כי השינוי החדש של סלקום לא כולל שיתוף פעולה רחב ואמיתי שבמהלכו תציע סלקום את התכנים של נטפליקס, בדומה לשיתוף הפעולה עם פרטנר. שיתוף הפעולה של סלקום ונטפליקס דומה להסכם עליו הכריזה הוט לפני מספר חודשים. כלומר, על המשתמש לשלם באופן נפרד גם לנטפליקס. לפני יותר משנה ניסתה סלקום להוביל מהלך שבו תציע זיכוי על סך 30 שקלים בחודש למשך חצי שנה. בנטפליקס לא אהבו לשמוע על המבצע בכלי התקשורת ומיהרו להודיע: "רק פרטנר מוסמכת על ידינו להציע מבצע כזה. המבצע של סלקום לא מאושר על ידנו ואנחנו בודקים את הנושא", אך נראה ששנה אחרי, בנטלפיקס וסלקום חיממו את היחסים וכעת משיקים את שיתוף הפעולה החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully