וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

E3 2019: עשרת המשחקים הגדולים ביותר מתערוכת הגיימינג העולמית

10.1.2020 / 6:02

מדי שנה מתקיימת תערוכת E3 הנחשבת בעיני רבים לתערוכת הגיימינג הגדולה בעולם ושם החברות הגדולות מציגות את המשחקים החדשים לשנים הקרובות. על אף שסוני בחרה לוותר על האירוע שלה השנה, זכינו לראות לא מעט כותרים חדשים ומגניבים. סיכמנו את עשרת הטריילרים הבולטים

קיאנו ריבס ב סייברפאנק 2077. צילום מסך
כן, גם קיאנו ריבס כאן/צילום מסך

בשבוע האחרון התקיימה במרכז הכנסים שבלוס אנג'לס תערוכת E3, הנחשבת בעיני רבים לתערוכת הגיימינג הגדולה והמובילה בעולם. לצד תערוכת גיימסקום המתקיימת בפרברי גרמניה, E3 תמיד הובילה בחשיפת המשחקים החדשים של החברות הגדולות ביותר כמו יוביסופט, EA, מיקרוסופט, נינטנדו, Square Enix והרשימה רק ממשיכה. עם זאת, השנה התערוכה ראתה דעיכה קלה, שכן סוני בחרה שלא לקיים אירוע שם כפי שהייתה נוהגת לעשות מדי שנה. מדובר במשהו שקל מאוד לקשר לעולם המובייל עם דעיכת ההכרזות הגדולות בתערוכות כמו MWC המתקיימת מדי שנה בברצלונה - אך זה לא עצר אותה ולו לרגע.

בארבעת הימים האחרונים, החברות הגדולות הציגו בזו אחר זו את עתיד עולם המשחקים עם הכרזות גדולות כמו Watch Dogs החדש וכן השתתפותו של קיאנו ריבס במשחק הסייברפאנק החדש, שפותח בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט. עוד ראינו כותר חדש עבור סדרת משחקי מלחמת הכוכבים של EA ואפילו משחק המלווה הנוקמים (כן, אלו מסרטי מארוול) מבית סקוור אניקס. אז נכון, בלי סוני ובלי הכרזה על קונסולה חדשה, התערוכה ראתה דעיכה קלה בהתלהבות, אך זה לא מנע ממנה להלהיב את המעריצים עם כמה מהופעות האורח הטובות ביותר שהיו. אספנו את עשרת הטריילרים הכי טובים שהוצגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully