וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריד או מהפכני? רופאים עשויים להמליץ על רובוטי סקס עבור חולים

14.6.2019 / 8:19

מהפכה טכנולוגית שתפתור בעיות של חולים רבים, או מהפכה שתיצור מכורים למין ותשפיע על אחוזי הנישואין והילודה? רופאים בעולם מעריכים כי בעתיד הקרוב ניתן יהיה לרשום לחולים רובוטי מין, אך גם חוששים מהשלכות קשות

iwantmysexmachine

נראה כי הרובוטי סקס נמצאים בנסיקה וניתן למצוא לא מעט חברות שהחלו לייצר רובוטים כאלו, שחלקם מבוססים בינה מלאכותית ואף מאפשרים תקשורת בסיסית. כעת מדווח בעולם כי מומחים חושבים שבעתיד הקרוב מערכת הבריאות עשויה להמליץ על הרובוטים עבור חולים עם בעיות פסיכולוגיות. הרובוטים עשויים מסיליקון ומבוססים בינה מלאכותית, מה שמאפשר תקשורת עד רמה מסויימת עם הרובוט. הפסיכולוגית הקלינית דר מארין ברנדון, חושבת כי בעתיד הקרוב ניתן יהיה לרשום את הרובוטים עבור חולים, ממש כמו כל תרופה אחרת. אך הזהירה כי הם עשויים להשפיע בצורה רעה על החברה. היא טענה כי אנשים רבים יעדיפו שלא להתחתן, לא להיכנס למערכות יחסית אינטימיות ועוד.

אומנם יש גם את מי שרואה את הרובוטים כי כאלו שפותרים בעיות פסיכולוגיות. "דמיינו את זה: רובוט אמיתי שמעוצב בצורה שהמשתמש רוצה, מסוגל לבצע איזה אקט מיני שהמשתמש רוצה", הסביר פסיכולוג. "זה מרגיש, מריח ונשמע אמיתי. הרובוט יעזור גם לכאלו שמתקשים לקיים יחסי מין מסיבות פסיכולוגיות או פיזיות". אלא שמדובר ברובוט שהוא ממש לא זול, וספק אם חברות הביטוח ימהרו לבטח את החולים עם הרובוטים שעלותם נאמדת בכ-32 אלף שקלים. הביטוח יממן את הרובוט שעולה כ-32 אלף שקלים.אחת מהרובוטיות האלו, זוהי הרובוטית הרמוני, בובת סקס שמפותחת על ידי חברה אמריקאית בשם Realbotix. ההרמוני פועלת באמצעות אפליקציה שניתן להוריד לסמארטפון, וכוללת בינה מלאכותית.ברגע שרוכשים את הראש של ההרמוני, ניתן לחבר אותה לאפליקציה ולהוריד "אישיות" עבור הרובוטית. "הרובוטית תוכל בקרוב לתת חוויה מהפכנית בנוגע לאינטימיות", אמר מאט מקמולן, מייסד החברה.

רובוט מין. צילום מסך
רובוטיות מין במרשם. זה באמת העתיד?/צילום מסך

ישנם גם כאלו שמשוכנעים כי מדובר במגמה מטרידה וכי הרובוטים אינם פתרון טוב לבעיות פסיכולוגיות. פסיכולוגים רבים הזהירו לאחרונה כי הרובוטי סקס עשויים להפוך אנשים רבים למכורים לסקס, ממש בדומה למכורי האלכוהול. "זו תהיה דרך אחרת לבטא פעולה מינית, או התמכרות", אמר דוקטור בירצ'רד, מי שעומד בראש מחלקת הפסיכולוגיה בבית חולים בבריטניה. "מכורי מין מרגישים בודדים, אשמה, ולחץ", הוסיף. מגמה דומה ניתן לראות ביפן, שם רובוטי המין נמצאים בנסיקה וכבר היום, מצביעים באזורים מסויימים על ירידה משמעותית בילודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully