וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה ממבט ראשון: בדקנו את ה-OnePlus 7 Pro

17.6.2019 / 0:25

חברת OnePlus הוכיחה שהיא כאן כדי להישאר, ובמהלך השנים האחרונות, המשיכה בקו ברור: ייצור מכשירים איכותיים. "אל תתפשרו לעולם", הכריזה החברה במכשיר הראשון שעלה שליש מהסמארטפון האחרון שהשיקה. מאז היא פיתחה תיאבון, אך עדיין מצליחה לספק את הסחורה

וואן פלוס 7 פרו OnePlus 7 Pro. עמית לגו, מערכת וואלה!
ה-OnePlus 7 Pro/מערכת וואלה!, עמית לגו

חברת OnePlus שומרת על מקום ייחודי בעולם הסמארטפונים: סמארטפון אחר סמארטפון, הכרזה אחר הכרזה, החברה הוכיחה שאפשר לייצר מכשיר דגל אמיתי, עם כל התכונות האפשריות ומהירות מסחררת, במחיר שמתאים לכל כיס. "אל תתפשרו לעולם", הסלוגן שמלווה את החברה, עוד מימי השקת מכשיר הדגל הראשון, שכזכור הפך לסנסציה בעולם המכשירים הניידים, והצליח להביא לביקושים כה גבוהים שהחברה נאלצה בלית ברירה לעבור לשיטת מכירה באמצעות הזמנות בלבד. אותן הזמנות כשלעצמן נמכרו בעשרות דולרים ברשת ורק הוסיפו לרעש שהיה מסביב.

מאז החברה ביססה את עצמה לכדי מותג מוביל בשוק והעלתה מחירים בהתאם. המכשיר הראשון עלה 350 דולר דאז (כ-1,260 שקלים), והחברה פיתחה תאבון. כמה רעבה היא הייתה? מכשיר הדגל החדש מתייצב על 3,600 שקלים לדגם הבסיסי. רק קצת מעל לחצי שנה עברה מאז השקת ה-6T, מכשיר שבעתו היה נראה שמספק את כל הצרכים שאי פעם תצטרכו מסמארטפון. ובתחום שזועק לחידושים ושינוי מהמגרעת שתפסה שליטה, ל-OnePlus, בין היתר, הפתרונים. ה-OnePlus 7 Pro אכזב אותי לא מעט, אבל בו בזמן גרם לי להתאהב בו. בדקנו האם הוא באמת מצדיק את ההייפ והאם שווה להשקיע בטכנולוגיה ה"צעירה" של מנוע המצלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully