וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידיגיטל מכריזה על מועדון חברים ושירות תיקונים מהיר

18.6.2019 / 14:16

רשת החנויות אידיגיטל מכריזה על שני מהלכים חדשים, בהם תשיק מועדון חברים שיציע הטבות וסדנאות יחודיות ושירות תיקונים מהיר של יום עסקים בלבד, שבסופו יקבל הלקוח את האייפון, האייפד או המק עד ביתו

חנות אידיגיטל. יח"צ,
משיקה מועדון חברים חדש./יח"צ

רשת החנויות אידיגיטל, רשת הפרימיום היחידה של אפל בישראל, הודיעה הבוקר (שלישי) על מועדון חברים חדש, מעבדת אפל מורשית בתוך חנות רמת אביב, ושירות תיקונים מהיר עד הבית. "מדובר במהלכים עליהם אנו עובדים למעלה משנה. במסגרת העבודה זיהינו את צרכי הלקוחות שלנו ושל משתמשי אפל בישראל. אני מאמינה ומקווה שמהלכים אלו, יספקו חווית לקוח ייחודית לכל לקוחות אידיגיטל", אמרה מנכ"לית הרשת, איילת צרפתי רוזן.

לפני כשנה השיקה הרשת את פרויקט iExpert והעמידה מומחי אפל לטובת הלקוחות, לרבות הדרכות, מדריכים כתובים, תמיכה טלפונית ועוד. כעת משיקה הרשת מועדון חברים שיציע תוכן מקצועי הכולל טיפים, פיצ'רים מיוחדים, סרטוני וידאו קצרים וערבי חברים, מפגשים לחברי המועדון וסנדאות ייחודיות לחברי מועדון בלבד. כמו לדוגמה שיתוף פעולה ראשון עם בית הספר לצילום קאמרה אובסקורה, להעברת סדנאות צילום באייפון. ההצטרפות למועדון הינה ללא עלות ופתוחה לכל משתמש במוצר אפל. עוד תגריל במהלך החודשיים הקרובים אייפון Xs בכל חודש.

מועדון המומחים של אידיגיטל. יח"צ,
מועדון הלקוחות של אידיגיטל./יח"צ

עוד השיקה שירות ייחודי בתשלום של 150 שקלים ובמסגרתו ניתן יהיה להפקיד את המכשיר בכל אחד מסניפי הרשת וליהנות משירות תיקון מהיר וקבלת המכשיר חזרה ישירות לבית הלקוח, בתוך יום עסקים אחד בלבד. השירות יהיה זמין בין חיפה לבאר שבע ועם ההגעה למעבדה, המכשיר ייכנס מיידית לתיקון שבסיומו תתואם שליחות להחזרתו של המכשיר המתוקן לכתובת הלקוח.

ההכרזה על תיקונים מהירים מגיעה אחרי שחנכה לפני כמה שבועות מעבדה בקניון רמת אביב שפועלת מתשע וחצי בבוקר ועד עשר בלילה, ובזכותה ירדו זמני התיקון למכשירי האייפון והאייפד ליום עסקים אחד, ומחשבי המק לשני ימי עסקים. עם זאת, הלקוחות יצטרכו להפקיד את המכשיר בסניף וגם לאסוף אותו בסיום התיקון, בשונה משירות התיקונים המהיר שמאפשר משלוח של האייפון, האייפד או המק עד הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully