וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הלו"ז? משתמשים ברחבי העולם מדווחים על תקלות ב-Google Calendar

18.6.2019 / 18:32

רק כמה שבועות לאחר הקריסה הגדולה של יוטיוב, ג'ימייל וסנאפצ'ט בעקבות תקלה בענן, משתמשים מדווחים על תקלה נוספת בגוגל והפעם בשירות לוח השנה שלה. גוגל התייחסה לתקלה בטוויטר שלה ומאז אמרה שהיא שוקדת על מציאת פתרון בהקדם

גוגל קלנדר. Google, אתר רשמי
משתמשים ברחבי העולם מדווחים על תקלות ב-Google Calendar/אתר רשמי, Google

בשעה האחרונה מגיעים דיווחים מרחבי העולם על נפילת שירות לוח השנה של חברת גוגל. התקלה מתבטאת בכך שמשתמשים לא יכולים להיכנס בכלל לעמוד של Google Calendar ומקבלים במקום הודעת שגיאה מסוג "404", שלא ניתן לטעון את העמוד כרגע מסיבות טכניות. כשמשתמשים ברשת פנו לגוגל לתגובה ובדיקה אם התקלה משפיעה על כלל המשתמשים או רק עליהם, החברה השיבה כי היא מודעת לתקלה ושוקדת כעת על מציאת פתרון. נכון לזמן זה, הדיווחים ממשיכים להגיע וגוגל טרם סידרו את התקלה.

"שירות לוח השנה של גוגל חווה כרגע בעיות טכניות שמונעות ממשתמשים לגשת אליו. אנו נמשיך לעדכן בהקדם על התקלה ועל הפתרון", כך כתבה גוגל בעמוד הטוויטר שלה, שמאז נפילת האתר, מקבל מאות הודעות על נפילת השירות ממשתמשים. זו אינה התקלה הראשונה שגוגל חוותה החודש בשירותים שלה, ורק לפנעי כמה שבועות, השירותים יוטיוב, ג'ימייל וסנאפצ'ט היו מושבתים לאורך זמן רב עקב בעיה בשירותי הענן של החברה. לבינתיים, החברה מאשימה את התעבורה הגבוהה שיש כרגע בחלקה המזרחי של ארצות הברית, וכאמור שוקדת על מציאת פתרון לתקלה.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully