וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון של אבישי עברי הצליח (שוב) לעורר סערה ברשת

אבישי עברי עלה לכותרת כשבמסגרת קמפיין הבחירות, פרסם סרטון מטעם מפלגת הליכוד, שבמהלכו תקף את גנץ על רקע תמונת קברים בבית קברות צבאי. האירוניה חוגגת ואבישי עברי פרסם סרטון מטעם תאגיד השידור, בו הוא מסביר על לינץ' וירטואלי ובתגובה, זכה לתגובות זועמות

"אתם בטח זוכרים אותי מסרטונים כמו טובלרון - למה זה עדיין קיים או אל - סבון, קווים לדמותו", פתח אבישי עברי במונולוג בסרטון שפורסם בדף הפייסבוק של תאגיד השידור "כאן", במהלכו מסביר על "לינץ' וירטואלי". אלא שאת אבישי עברי רבים מכירים דווקא מסרטון שפורסם בליכוד TV, במסגרת הקמפיין הבחירות לכנסת העשרים ואחת, הופיע עם "סרטון הקברים" שבמהלכו תקף את בני גנץ, על רקע תמונות קברים בבית קברות צבאי, כשחודש לאחר מכן פוטר מקמפיין הליכוד. אז בצדק או לא, זכה לתגובות זועמות של משפחות השכול. "לכן חווית הלינצ'טרנט, בה עשרות ומאות אלפי גולשים מתנפלים על אדם אחד, היא כל - כך קשה", אומר בביטחון בסרטון החדש שפורסם בתאגיד השידור.

תגובות לסרטון של אבישי עברי. צילום מסך, צילום מסך
התגובות הזועמות מצטברות./צילום מסך, צילום מסך

"אני כאן לתמוך", ממשיך בסרטון, תוך כדי שהוא פורט את הפתרונות "בלי פאניקה ו-"התנפלות ברשת זה דבר שקורה", אומר בסרטון בביטחון רב. אלא שהבחירה התמוה בעברי, גרמה לתגובות סוערות בעמוד הפייסבוק של "כאן". "לא תספר למה התנפלו עליך?", הגיב אחד הגולשים. "אני במקומך לא הייתי נראה בציבור בעשור הקרוב", הגיב גולש נוסף. כשגולשים נוספים הפנו לערך "קוזאק הנגזל", ביטוי עברי שמקורו ביידיש, המתאר מצב שבו גורם שמבצע עוול, מציג עצמו כקורבן. "אני בעיקר זוכר אותך במלא עליבותך עומד בבית קברות ומאשים שמאלנים במותם של חללי צה"ל", הגיבו, ועוד ביקרו את "כאן" על כך שפרסמו את הסרטון, "לא ראוי לתת לאדם זה במה".

עוד באותו נושא

מצטערים לאכזב: מתקן השעשועים שכבש את הרשת מזוייף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully