וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה ישראלית משיקה את משאף הקנאביס המדיד הראשון בעולם

בתום מחקר של 8 שנות פיתוח וגיוס של כ-83 מיליון דולר, השיקה היום (רביעי) סאיקי מדיקל, את המשאף המדיד הראשון בעולם לצריכת קנאביס רפואי. המשאף שזמין גם בישראל, יאפשר לחולים לקבל טיפול מדויק, מדיד ובטוח

שאיפות גדולות פרק 10. ShutterStock
בקרוב תוכלו למדוד את צריכת הקנאביס הרפואית./ShutterStock

חברת סאיקי מדיקל השיקה הבוקר (רביעי) את משאף ה-Sype לצריכת קנאביס רפואי. ב-8 השנים האחרונות עסקה החברה בפיתוח הפלטפורמה הראשונה והיחידה בעולם למתן מינון מדויק של צמחים בשאיפה. עד כה גייסה החברה כ-83 מיליון דולרים והבוקר הכריזה כי תתחיל לשווק את המשאף החדש שלה בישראל. המשאף יהיה זמין לרכישה החל מהיום עבור מטופלים בעלי רישיון לשימוש בקנאביס רפואי ומרשם רפואי למשאף של החברה. ד"ר איתן חי-עם, היו"ר הרפואי של סאיקי מדיקל , לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות והמרכז הרפואי סורוקה, אמר: "עד כה, הצוותים הרפואיים התקשו בזמן רישום קנאביס למטופליהם בשל היעדר היכולת לדייק במינון אותו יקבלו החולים. מהיום, בעזרת הטכנולוגיה שלנו, יוכלו המטופלים לקבל מינון מדוייק של קנאביס והצוות הרפואי יוכל סוף סוף לנהל את הטיפול על פי תכנית טיפול רפואית מדוייקת אותה פתחנו".

"רמת המחקר והחדשנות שהושקעו בטכנולוגיה הובילה לפיתוח פלטפורמת מתן תרופות מהמתקדמות בעולם, בין אם לצמחים ובין אם לתרופות קיימות. קנאביס רפואי הינו הצמח הראשון אותו הטמענו בפלטפורמת Syqe ובכוונתנו להטמיע בעתיד הקרוב חומרים נוספים, ובכך להביא מזור למספר הרב ביותר של מטופלים", אמר פרי דוידסון, מנכ"ל ומייסד סאיקי מדיקל. הטיפול במשאף מציב סטנדרט רפואי חדש. לראשונה בעולם, המשאף יאפשר טיפול מדיד בקנאביס רפואי בשאיפה ומתבסס על מחקרים קליניים, אשר בוצעו בבית החולים רמב"ם, המלמדים על יעילותו ובטיחותו.

סאיקי מדיקל משאף לקנאביס רפואי SYPE. סאיקי מדיקל,
משאף ה-Sype החדש של החברה/סאיקי מדיקל

שימוש נכון בקנאביס עשוי להקל על תסמינים רבים, בהם כאב, בעיות שינה, תיאבון ומצב רוח, לסייע במניעת תופעות לוואי לא רצויות וכך להביא לשיפור באיכות החיים. יעילות הטיפול באמצעות קנאביס תלויה באופן צריכתו, המינון הניתן והרכב החומרים הפעילים בו. בשל היכולות הטכנולוגיות פורצות הדרך של המשאף והניסויים הקליניים שבוצעו, התאפשרה לראשונה יכולת לקבוע תכנית טיפול אשר מאפשרת לרופאים להתאים מינון ספציפי לכל אחד מהמטופלים ועל ידי כך תמנע צריכת יתר של קנאביס רפואי והמטופל יוכל לשפר את איכות חייו ותפקודו באופן ניכר.

המינון הנצרך באמצעות המשאף הינו עקבי, מדויק ומותאם באופן אישי לצרכיו של כל מטופל ומטופל בהשוואה לטיפול בקנאביס רפואי באמצעות צריכה אוראלית או עישון. מחירו של המשאף יעמוד על 1950 שקלים ומחיר הקפסולה יעמוד על סכום של 740 שקלים, כשהמינון המדויק יקבע על ידי הרופא המטפל. המוצר ישווק בארץ על ידי חברת התרופות הישראלית, טבע, ויסופק ישירות לבית המטופל באמצעות חברת סל"א במטרה להקל על המטופלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully