וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות יום היוגה הבינלאומי בחברות ההיי-טק

יום היוגה הבינלאומי מתקיים מדי שנה ב-21 ביוני, ומדובר בחג בינלאומי שהוכר על ידי האו"ם. רבים בישראל אימצו את היוגה, ובחברות ההיי-טק ממזמן כבר מציעים שיעורים על בסיס שבועי. יש את אלו שהולכים לחדר הכושר או עושים יוגה בבית, ויש כאלו שעושים את זה בחברת ההיי-טק

נשים עושות יוגה בחוף הים. ShutterStock
יום היוגה הבינלאומי כאן וחברות ההיי-טק חוגגות./ShutterStock

יום היוגה הבינלאומי נחגג מדי שנה ב-21 ביוני, ואף הוכר כחג בינלאומי על ידי העצרת הכללית של האו"ם "למען בריאות וכושר". יוגה היא תרגול פיזי, נפשי ורוחני שמקורה בהודו. ה-21 ביוני לא נבחר סתם, מאחר ומדובר ביום הארוך ביותר בשנה בחציו הצפוני של כדור הארץ, ולו ייחוד בחלקים נרחבים בעולם, כשגם בישראל מדובר ביום הארוך ביותר של הקיץ. רבים בישראל אימצו את היוגה, בשל הקלות, הנוחות ואולי ההנאה הרבה שהתרגול מספק. גם בחברות ההיי-טק, אימצו את היוגה ובמהלך השנה החברות מציעות אימוני יוגה, ואף מקיימות חגיגות לכבוד יום היוגה הבינלאומי.

לנובו

לנובו היא כנראה הדוגמה הראשונה והטובה ביותר לחגיגת היום הזה, שכן מחשב הדגל הצרכני שלהם נמנה בסדרת מחשבי היוגה המפורסמת. לפני שבע שנים היא שחררה את הדגם הראשון שאפשר לסובב את המסך באופן מלא ובכך להפוך את המחשב הנייד לטאבלט גדול או להציב אותו במצב עמידה או "אוהל" כאפשרות עדיפה לצפייה בסרטים או לשיחות וידיאו. לכבוד יום היוגה העולמי נערכו וניצלו בלנובו את האירוע לשיעורי יוגה קבוצתיים על חשבון שעות העבודה. את הפיקוד על האירוע לקח על עצמו רון שבתאי, מנהל חטיבת הצרכנים של לנובו ישראל, שמלווה את חדירת מחשב היוגה לשוק הישראלי מזה כבר מספר שנים.

רון שבתאי, מנהל קונסיומר לנובו ישראל. לנובו,
רון שבתאי, מנהל צרכנות לנובו ישראל/לנובו
  • עוד באותו נושא:
  • יוגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully