וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל הטכנולוגיה אין תירוצים": לנובו ודוקאטי חוגגות שנה של שיתוף פעולה

בשנה שעברה הכריזה חברת לנובו יצרנית המחשבים המובילה, ביחד עם דוקאטי, יצרנית האופנעים האיטלקית, על שיתוף פעולה יוצא דופן. במהלכו לנובו עוזרת לדוקאטי לנתח את המידע מהתחרויות, על מנת לשפר את ביצועי האופנועים. פגשנו את החברות על מסלול המרוצים הלוהט בספרד

מייקי לוי

בסוף שבוע האחרון התקיים בברצלונה החמה, מרוץ האופנועים MotoGP. רק לשם השוואה, מדובר בתחרות הפורמולה של עולם האופנועים. אבל הפעם היה דבר יוצא דופן במרוץ: דוקאטי, חברת האופנועים האיטלקית, חגגה שנה של שיתוף פעולה ביחד עם לנובו. דוקאטי חברה עם שורשים איטלקיים חזקים ועמוקים, ובעוד שהם מצטיינים באוכל ובתרבות מוטורית עשירה, הצד הטכנולוגי ואומת הסטארט-אפ פחות מאפיינים את איטליה. כדי להישאר בקידמה ולהוביל על האחרים, חברה דוקאטי ללנובו וביחד שתי החברות מביאות את הטכנולוגיה אל תוך האופנועים, ובעיקר בוחנות כיצד לשפר את האופנועים על סמך הנתונים שנאספים במרוצים. את חשיבות שיתוף הפעולה זכיתי לראות במהלך המרוץ שהתקיים, היחס, האירוח והתשוקה של אנשי דוקאטי כלפי הטכנולוגיות והשינויים שבעולם המוטורי.

דוקאטי התפרסמה כשהצילה את איטליה אחרי מלחמת העולם השנייה, ופיתחה מנועי מיוחדים וזולים שהורכבו על שלדת אופניים. האופנוע הזול הפך ללהיט באיטליה, ובמרוצת השנים דוקאטי החלה לייצר אופנועי מרוצים, כשהיא רושמת פטנטים ייחודיים וצוברת אהדה באיטליה ובעולם כולו. דוקאטי זוכרת לאורך כל הדרך מאיפה באה ולאן היא הולכת, גם שנרכשה על ידי קבוצת פולקסווגן הגרמנית, נותרה דוקאטי חברה עצמאית. את השורשים של החברה אפשר להרגיש בעיקר במרוץ, בין האיטלקית וטבח הבית שהגיעה מאיטליה כדי לבשל לנהגים ולעובדים את האוכל האיטלקי שגדלו עליו. אין לי ספק ששיתוף הפעולה עם לנובו הייתה החלטה אסטרטגית וגם לא קלה עבור דוקאטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully