וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתייאשת: גוגל הודיעה כי תצא מעולם הטאבלטים

23.6.2019 / 9:46

גוגל בחוץ: ענקית החיפוש ומי שאחראית על מערכת ההפעלה אנדרואיד, הודיעה כי תפסיק למכור ולפתח טאבלטים. החברה הודיעה כי מעתה תתמקד רק במחשבים ניידים. ההכרזה של גוגל מתייחסת רק לייצור פיזי של טאבלטים, כשהתמיכה באנדרואיד עבור טאבלטים תימשך

מאמצי גוגל בקטגוריית הטאבלטים העלו חרס, ובשעה שרבים חשבו שגוגל בסך הכל מוזילה את הטאבלט שהשיקה לפני כמה שנים, כעת נחשף כי זו הייתה הצצה ראשונה למה שהתרחש מאחורי הקלעים. היום (ראשון) גוגל אישרה כי היא מפסיקה לייצר טאבלטים, ובשלב זה תתמקד רק במחשבים ניידיים. עוד גוגל מסרה כי עבדה בתקופה האחרונה על שני טאבלטים חדשים, אך גנזה אותם בשל ההחלטה האסטרטגית. ברביעי האחרון גוגל הכריזה על ההחלטה בישיבה פנימית, במהלכה העובדים בפרויקט הטאבלטים, שובצו לפרויקטים אחרים. אפשר להניח כי הם עשויים לעבור לפרויקטים דומים כמו הסמארטפון או המחשב הנייד של גוגל.

עוד חשפה כי הטאבלטים שהיו צפויים להיות מושקים "אחרי 2019", היו אמורים להגיע עם מסך קטן יותר בהשוואה לטאבלטים ששחררה עד כה וללא מקלדת, כך שהם משמשים ליישומי בידור לחלוטין. עוד סיפרו בגוגל כי מאחר והטאבלטים לא עמדו בדרישות החברה, לרבות בדיקות האיכות, הוחלט לגנוז אותם לגמרי. מעתה גוגל תתמקד רק במחשבים ניידים, אך אין זה אומר שהחברה לא תשיק מחשב נייד 2 ב-1, כלומר מחשב נייד עם מסך מגע או כזה שמגיע עם מקלדת שמתנתקת. דובר גוגל אישר כי תשיק מחשבים ניידים חדשים עד סוף שנת 2019.

קטגוריית הטאבלטים נחשבת לאחת מהקטגוריות המאתגרות ביותר: מצד אחד אנשים רבים מתקשים למצוא שימוש אמיתי לטאבלט, ובצד השני אפל ששולטת על הקטגוריה ביד רמה. למעשה, כל מי שרוצה לרכוש טאבלט "איכותי", או בעל יכולות גבוהות, יפזול בברירת מחדל אל עבר האייפד ובצדק. חשוב לציין כי גרסת האנדרואיד עדיין תתמוך בטאבלטים ומסכים גדולים יותר, שכן ההכרזה של גוגל מעידה רק על כוונתה להפסיק לייצר טאבלטים בעצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully