וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד חונכת מרכז מחקר ופיתוח ראשון בישראל

עומת הסטארט-אפ מקבלת חיזוק: חברת פורד חנכה היום (רביעי) מרכז מחקר ופיתוח ראשון בישראל. בפתיחה נכח יו"ר קבוצת פורד, ביל פורד שאמר: "אנחנו מכירים בחשיבות של הקמת מרכז מחקר באחת מהקהילות החדשנות המתקדמת בעולם"

ביל פורד. איתי נדב,
"אנחנו מכירים בחשיבות של הקמת מרכז מחקר באחת מהקהילות החדשנות המתקדמת בעולם"./איתי נדב

חברה עולמית נוספת פותחת מרכז מחקר ופיתוח בישראל: חברת פורד השיקה היום (רביעי) את מרכז המחקר בישראל, שיפעל בלב תל אביב. המרכז החדש ישמש כחממת מחקר שמטרתה להרחיב את תחומי המחקר הגלובלי ואת צוותי ההנדסה המתקדמת של חברת פורד. פורד מצטרפת ליצרניות רכב מובילות שכבר פתחו מרכז מחקר ופיתוח בישראל, כמו תאגיד דיימלר שחנך בשנה שעברה מרכז מחקר ופיתוח בלב תל אביב. "אנחנו מכירים בחשיבות של הקמת מרכז מחקר באחת מהקהילות החדשנות המתקדמת בעולם", אמר ביל פורד, יו"ר החברה. "המרכז החדש לא יהווה רק הרחבה של מרכזי המחקר והחדשנות הקיימים של פורד, אלא הזדמנות להצטרף לקהילת החדשנות הצומחת בישראל", הוסיף.

מרכז המחקר של פורד בישראל יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם חברת הבת SAIPS, שמוביל המנכ"ל והמייסד אודי דנינו, אשר מונה גם למנהל הטכני של המרכז החדש בישראל. SAIPS
חברת הלמידה החישובית ופתרונות הראייה הממוחשבת המובילה בישראל, שפורד רכשה לפני כשלוש שנים. "הרחבת הנוכחות של חברת Ford בישראל באמצעות מרכז המחקר החדש, תאפשר לנו לזהות טכנולוגיות איכותיות ולשתף פעולה עם חברות מובילות במהירות רבה יותר, ולחזק את המטרות של חברת Ford בכדי למנף את מומחיות הרכב והטכנולוגיה שנצברה בחברה לפיתוח פתרונות לאתגרי הניידות הנוכחיים והעתידיים", אמר דנינו.

פורד פועלת בישראל מזה כעשור ונעזרת בשירותיהם של ציידי כישרונות מקומיים, על-מנת לזהות חדשנות בתחום הטכנולוגיה. בשנת 2015 הייתה פורד אחת מיצרניות הרכב הראשונות שערכו האקתון לתעשיית הרכב בישראל. בשנה שעברה חזרה החברה לתל אביב וערכה את אירוע MakeItDriveable השנתי הרביעי שלה שהחל בישראל והתרחב בשנים האחרונות לערים טכנולוגיות מרכזיות בהן ברלין, דבלין ופריז.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully