וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למעריצי הארי פוטר: המשחק החדש לסמארטפון מושק בישראל

24.6.2019 / 6:15

מעריצי הארי פוטר? יש לנו חדשות טובות בשבילכם: המשחק החדש לסמארטפון נוחת גם בישראל. ימים בודדים אחרי ההשקה העולמית של המשחק החדש והמדובר לסמארטפון, החברה משחררת את המשחק גם בישראל, כשהוא זמין להורדה באנדרואיד ובאייפון

צילום מסך

המשחק החדש של הארי פוטר, "Harry Potter: Wizards Unite", סובב הרבה מאוד ראשים ברחבי העולם וכעת הוא מושק באופן רשמי בישראל. דמיינו את פוקימון גו, המשחק שהפך לסנסציה כלל עולמית לפני שנתיים, וקחו אותו לעולמה של ג'יי קיי רולינג. במקום כדורי פוקימון ופוקימונים, במשחק תוכלו להשתמש בשרביטים המוכרים מסדרת הספרים המפורסמת, לפגוש את היצורים, האנשים ואפילו חפצים מעולם הקסמים. המשחק יצא לפני כמה ימים בארצות הברית, בריטניה, אוסטרליה וניו זילנד בלבד, ככל הנראה על מנת להקל על העומס בשרתי החברה, אולם מעל למיליון משתמשים כבר הספיקו להוריד אותו. כעת, המשחק סוף סוף מגיע גם למשתמשים בישראל.

למה המשחק הפך לכל כך פופולרי, מה שהוביל את ההשקה להדרגתית? מאחר ועולם הקסמים הופך להיות חלק מהעולם שלכם. באמצעות מציאות רבודה, ממש כמו בפוקימון גו, עולם הקסמים של רולינג יתעורר לחיים על גבי מסך הסמארטפון שלכם. לאור תקלה חמורה בעולם הקסמים, שלל חפצים קסומים, הורקרוקסים, זכרונות ואנשים ברחו לעולם המוגלגים (חסרי הקסם). השחקנים החדשים מגויסים באופן מיידי למשרד הקסמים על מנת לעבוד עם קוסמים ומכשפות מרחבי העולם כדי לפתור את התעלומה שהכתה ולשמור על העולם מוחבר מפני עולם המוגלגים. במשחק תוכלו להילחם בחפצים הקסומים ולאט לאט לצבור אותם ולהחזיר אותם לעולם הקסמים. חשוב שתחפשו בדרך שיקויים וכשפים שיעזרו לכם לקרבות הבאים.

Harry Potter: Wizards Unite
הארי פוטר. צילום מסך
המשחק החדש של הארי פוטר מושק בישראל/צילום מסך

לעומת פוקימון גו, נראה שההשקה של המשחק החדש מבית יצרנית המשחקים "Niantic" הרבה יותר חלקה. בהשקת פוקימון גו לפני כשנתיים, החברה נקלעה לעומס רב על שרתי המשחק, ובמשך חודשים רבים ניסתה לשחרר את המשחק בכל העולם, בשעה שהתמודדה אל מול נפילות שרתים רבות. עם זאת, כאמור, המשחק של הארי פוטר זכה כבר למיליוני הורדות, ובחברה למדו מהעבר, כשהוא מצליח לשמור על השרתים באופן יציב וקצב שחרור הרבה יותר מהיר מזה של פוקימון גו. בישראל המשחק הפך זמין בימים האחרונים, מה שאומר שתוכלו להוריד אותו כבר עכשיו מחנויות האפליקציות של אפל וגוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully