וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את ה-Galaxy S10e: הסמארטפון הטוב ביותר של סמסונג

24.6.2019 / 12:43

לפני שלושה חודשים הכריזה סמסונג על מכשירי הדגל החדשים, ה-S10, S10 פלוס ועל ה-S10e. כמצופה, העניקה את מלוא תשומת הלב אל מכשירי הדגל הבכירים, והותירה מאחור את הגרסה "הזולה יותר". בדקנו את ה-S10e, וגילינו שאפשר לייצר סמארטפון מצויין ובמחיר שפוי

גלקסי S10e. מייקי לוי, מערכת וואלה!
"הסמארטפון הטוב ביותר של סמסונג"./מערכת וואלה!, מייקי לוי

במשך שעתיים במהלך ההכרזה על סדרת ה-S ובשבועות שאחרי ההשקה שהתקיימה בסוף פברואר בסן פרנסיסקו, ותחילת מרץ בישראל, בסמסונג ניסו לשכנע כמה ה-S10 וה-S10 פלוס מצטיינים בתחומם, שלרגע נעלם ה-S10e מאור הזרקורים. סמסונג נחלה כישלונות רבים עם סדרות הלייט של מכשירי הדגל, מה שהפך את המיתוג של ה-S10e למורכב במיוחד: האם לצרף לו את המילה לייט, או שמה לנסות למתג אותו מחדש. בסמסונג בחרו למתג את הסמארטפון "החלש" יותר בצורה אחרת, אך זה עדיין לא עזר להצלחה שלו, לא בעולם ולא בישראל. אחרי שהגיע באדיבות היבואן הרשמי סאני, וחרשתי עליו במשך שבועות, הגעתי למסקנה שכל הזמן הזה, הבטנו על צמד המכשירים הלא נכון. ממש מתחתיהם, מסתתר לו סמארטפון שמביא תמורה הרבה יותר טובה למחיר, ואולי זה סוף סוף הסמארטפון שסמסונג יכולה להגיד "זה יותר ממה שאתם צריכים", והפעם באמת להתכוון לזה.

עיצוב

יצרניות הסמארטפונים השונות כבר לא מייצרות סמארטפונים קומפקטיים כמו בעבר. היום כבר לא ניתן למצוא סמארטפון בגודל של אייפון 5S, או סמארטפון עם מסך בגודל 5 אינץ', ואנשים רוצים את הסמארטפונים האלו, שנראה כי היצרניות החליטו בשבילנו: רק סמארטפונים עם מסכים גדולים. לשמחתי, הגיע טרנד המסך נטול שוליים, שהביא סמארטפונים עם מסכים גדולים, ובמסגרת רזה. כך מצד אחד ה-S10e הוא סמארטפון קומפקטי, ומצד שני הוא מציע מבחינה עיצובית את כל מה שה-S10, אחיו הגדול מציע. במבט חטוף, כמעט ולא ניתן להבחין בהבדלים. המצלמה הקדמית ממוקמת באמצע המסך, ממש כמו ב-S10, המסגרת והמעטפת זהות וההבדל היחידי שאפשר להבחין, בא לידי ביטוי רק במערך הצילום האחורי שכולל שני חיישני צילום ולא שלושה. אם תשאלו אותי, זהו בהחלט יתרון שבא לידי ביטוי גם במחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully