וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום חג: נינטנדו פותחת חנות ראשונה בישראל

24.6.2019 / 17:30

יום חג למעריצי נינטנדו: בהשקעה של שלושה מיליון שקלים, נפתחה אחר הצהריים (רביעי) חנות ראשונה של נינטנדו בדיזינגוף סנטר שבתל אביב. בחנות יציעו את שלל אביזרי המותג, לרבות ביגוד, קונסולות שונות, ואביזרי המותג

פוקימון נינטנדו סוויטץ'. יח"צ,
גם פיקאצ׳ו יהיה שם, בערך./יח"צ

יבואנית נינטנדו בישראל פתחה הערב (שני) באופן רשמי את חנות המותג הראשונה שלה בישראל. רק לפני כמה שבועות דיווחנו על כוונתה של היבואנית, חברת תור גיימינג, לפתוח חנות של נינטנדו בישראל, וכעת החזון מגיע לכדי מציאות. בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים, החנות החדשה משתרעת על פני 150 מ"ר ותביא לצרכן את החוויה המלאה של המותג, בדיוק כמו בחנות הדגל בניו יורק. "השקת חנות נינטנדו בישראל הינה המשך יישום החזון, זוהי בשורה משמחת למאות אלפי הגיימרים בארץ וההתרגשות גדולה לאוהבי המותג בכל הגילאים", אמר רון קלדס, מנכ"ל תור גיימינג.

חנות נינטנדו תעניק חוויה ייחודית ותכיר למבקרים את העולם של נינטנדו כולל הדגמה של קונסולת המשחקים הנמכרת בעולם - - Nintendo Switch עם המשחקים והמוצרים החדשים ביותר כמו המשחק Mario maker 2 שיושק ביום שישי הקרוב. אבל גם אם אינכם המעריצים הכי גדולים של נינטנדו, או מגלים את משחקי החברה לראשונה, החנות עדיין מתוכננת להנגיש את כל המידע ולהציג את חווית המשחק של הקונסולות. עוד החנות מציעה מספר עמדות משחק פעילות עם מסך ענק.

"אנו נרגשים מפתיחתה של חנות נינטנדו ייחודית וראשונה בישראל זהו בהחלט רגע היסטורי. מדובר באחד מהמותגים המצליחים והמוכרים בעולם בזכות דמויות כמו מריו, פוקימון, דונקי קונג וזלדה, וקונסולות כמו Nintendo Switch, Game Boy Wii ועוד", אמר ערן תור בעלים, יו"ר ונשיא חברת "תור גיימינג". החנות תהווה מקום מפגש עיקרי למעריצים ולקהילת השחקנים של נינטדו, ויתקיימו בה תחרויות ואירועים מיוחדים שיבוצעו בשיתוף עם דיזינגוף סנטר. בחודשים האחרונים ראינו לא מעט מותגי על שהגיעו לישראל באמצעות היבואנים הקיימים. ולמרות שלא מדובר בנציגות רשמית של החברות הללו, נראה כי החברות סומכות מספיק ומוודאות שהחוויה תהיה זהה לחנויות בשאר העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully