וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר גבוה לא מבטיח מוצר טוב: בדקנו את שואב האבק הרובוטי החדש של iRobot

25.6.2019 / 9:39

כמעט שני עשורים שחברת iRobot משיקה מוצרים לשוק הביתי, והשנה השיקה בישראל שואב אבק רובוטי עם בסיס לפינוי פסולת. עם תג מחיר של 3,990 שקלים, היו לנו הרבה ציפיות משואב האבק ואף ציפינו שיהיה הטוב ביותר בתחום. אך עם ציפיות גדולות, מגיעות אכזבות גדולות

שואב אבק irobot. מייקי לוי, מערכת וואלה!
שני עשורים לא עזרו לפתח מוצר שלא נתקע בשולחנות וכיסאות./מערכת וואלה!, מייקי לוי

כמעט שני עשורים שחברת iRobot מפתחת ומייצרת שואבי אבק רובוטים, ונראה שמאז כלום לא השתנה, למרות ששואב האבק החדש מנסה להמציא את עצמו מחדש, בערך. בשונה מהסמארטפונים שעברו מהפך בשני עשורים האחרונים, שואבי האבק הרובוטים קיבלו עדכון מינורי בכל פעם: מנוע חזק יותר, חיבור לאינטרנט האלחוטי, שואבים שגם שוטפים, כשבעיה אחת לא נפתרה: השואב לא יודע להתגבר על מכשולים בבית. אחת מהדרכים של iRobot לחדש בתחום, זהו שואב האבק +iRobot i7, שואב אבק רובוטי שמגיע עם מערכת השלכת לכלוך אוטומטית. במקום בסיס נמוך המשמש כמטען, החברה פיתחה בסיס גבוה שבתוכו תא פסולת, אליו השואב מזרים את הלכלוך בכל פעם שהוא מסיים את העבודה.

עם תג מחיר של 3,990 שקלים (ארבעה שואבי אבק רובוטים זולים או שואב אבק רובוטי ושואב אבק אלחוטי), שואב האבק של iRobot צריך להיות הטוב ביותר שיש. אבל האם הוא אחד כזה? השואב מציע את כל מה שהשואבים האחרים מציעים: מברשות גומי כפולות למשטחים רבים, מערכת יניקה עוצמתית, טכנולוגיית מיפוי בית ועוד. הוא לא מציע אפשרות לניגוב הרצפה, וב-iRobot העדיפו להתמקד במערכת השלכת הלכלוך, מה שיחסוך ניקוי של השואב לעיתים תכופות. ההפעלה של השואב פשוטה מאוד, וגם החיבור לאינטרנט האלחוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully