וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מצלמה קדמית נשלפת: שיאומי משיקה בישראל מכשיר ביניים חדש

25.6.2019 / 14:37

יבואנית שיאומי בישראל השיקה הבוקר (שני), מכשיר ביניים חדש שממשיך את קו החברה: סמארטפונים מתקדמים ובמחירים אטרקטיבים. הסמארטפון Mi 9T מסדרת מכשיר הדגל, יציע מצלמה קדמית נשלפת באמצעות מגירה מכנית ומערך צילום שזהה למכשיר הדגל

שיאומי mi 9t. יח"צ,
1,699 שקלים למכשיר החדש של שיאומי./יח"צ

יבואנית שיאומי בישראל, קבוצת המילטון, השיקה הבוקר (שלישי) את סמארטפון הביניים Mi 9T. הסמארטפון מצטרף למשפחת ה-Mi 9 שכוללת את מכשיר הדגל, ואת מכשיר ה-SE, מכשיר ביניים נוסף שהושק לפני מספר חודשים. "אנחנו שמחים להיות בין הראשונים בעולם שמביאים לצרכן הישראלי את מכשיר הדגל Mi 9T, המציע חומרה מהטובות שבקטגוריה ומחיר אטרקטיבי במיוחד", אמרו בקבוצת המילטון. "ישראל הינה מהשווקים הראשונים בעולם שנחשפת לסמארטפון הראשון עם מצלמת ה-Pop-up בסמוך להשקה הבינלאומית, ואנחנו בטוחים שה-Mi 9T יכבוש את קטגוריית הביניים בשוק הסמארטפונים בישראל".

ה-Mi 9T מגיע עם מצלמה קדמית נשלפת (מגירה מכנית) שלטענת החברה, נבדקה יותר מ-300 אלף פעמים. הוא מגיע עם מסך בגודל 5.39 אינץ' ברזולוציית FullHD+ ופאנל מסוג SuperAmoled וקורא טביעות אצבע בתוך המסך. בלב הסמארטפון פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 730 המיועדת בעיקר למכשירי ביניים ומעלה. אליה משודך זיכרון של 6 גיגה RAM ו-64 או 128 גיגה לאחסון. מה-9T בדומה לשאר מכשירי שיאומי, נעדר חריץ להרחבת זיכרון, אך במקום הוא תומך בשני כרטיסי סים.

שיאומי mi 9t. יח"צ,
מערך צילום שזהה למכשיר הדגל./יח"צ

בגב הסמארטפון מערך צילום משולש הכולל חיישן ראשי של 48 מגה פיקסל עם זווית רחבה, מפתח צמצם F/1.75 ופיקסלים בגודל 1.6 מיקרון, מה שעוזר לפירוט בתמונה. החיישן השני של 13 מגה פיקסל וכולל עדשה רחבה של 124 מעלות, כשהחיישן השלישי של 8 מגה פיקסל נועד עבור הזום אופטי של פי שניים. עוד המצלמה כוללת טכנולוגיות בינה מלאכותית, המזהות את האוביקיט בתמונה ומשנות את ההגדרות לפיה.

הסמארטפון זמין לרכישה החל מהיום (שלישי), במחיר של 1,599 שקלים לגרסת ה-64 גיגה ו-1,799 שקלים לגרסת ה-128 גיגה. הוא זמין באתר של המילטון ואצל המשווקים המורשים. עוד לרגל ההשקה, תחלק המילטון 2,000 יחידות Mi Band 3 בשווי 179 שקלים לכל מי שירכוש את ה-Mi 9T.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully