וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרו על הסמארטפון שלכם: כל מה שאסור לכם לעשות בקיץ

31.5.2020 / 6:28

הקיץ הגיע, הטמפרטורות עלו ואולי לנו זה מהנה, אבל לסמארטפון שלנו - הרבה פחות. הקיץ מסוכן לסמארטפון, ועשוי במקרה הטוב להרוס אותו, ובחשיפה ממושכת לשמש, הוא אף עשוי להתלקח. כך תשרדו את הקיץ עם הסמארטפון שלכם, ותוכלו לעבוד איתו גם בקיץ הבא

צעיר עם אוזניות, טלפון נייד סמארטפון וספל קפה טייק אווי בחוץ ביום שמש. ShutterStock
כך תתנהגו עם הסמארטפון בימי הקיץ החמים./ShutterStock

ימי הקיץ החמים של ישראל מתקרבים במהרה, ואיתם גלי החום הקיצוניים שפוקדים אותנו מדי שנה. בעוד שאנחנו יכולים ללכת לים או לבריכה על מנת להצטנן, הסמארטפון שלנו נמצא בסיכון לא קטן. חשיפה ממושכת לשמש או טבילה קטנה בים, והמכשיר הנייד שכה נקשרנו אליו עלול להיהרס. לכל הפחות, ברגע של חוסר תשומת לב, אנו עלולים לפגוע בחלקים הפנימיים שלו בכלל ובחיי הסוללה שלו בפרט.

יש האומרים שהסמארטפונים שלנו התקדמו והשתדרגו במשך השנים, ובכך הפכו לעמידים יותר בפני איתני הקיץ, אולם זה לא בדיוק נכון. שימוש שגוי בסמארטפון במהלך החודשים הקרובים עלול לגרום לנזק בלתי הפיך, וזאת על אף האזהרות שגוגל ואפל שילבו במערכות ההפעלה, בנוגע להתחממות יתר. אספנו עבורכם חמישה טיפים חיוניים להישרדות המכשיר הנייד שלכם במהלך חודשי הקיץ הלוהטים.

אל תחשפו את המכשיר באופן ישיר לשמש

אנחנו לא יכולים להדגיש את זה מספיק - תימנעו בכל מחיר מחשיפת המכשיר הנייד לשמש. השימוש במעבד, צריכת הסוללה וקרני השמש הם מתכון מסוכן להתחממות יתר שעלולה לפגוע בסמארטפון שלכם ובסוללה במיוחד. במקרה הטוב, תפגעו באורך חייה. במקרה הרע, היא עלולה להתפוצץ. אם אתם נוהגים, נסו להשתמש כמה שפחות במעמדים הנמצאים על הדשבורד בחזית הרכב. המעמד הזה כמובן ממוקם מתחת לחלון ובזמן נסיעה, הסמארטפון סופג את כל עוצמת השמש. לכן, מומלץ בחום להשתמש במכשיר בזמן שאתם נמצאים בצל, ובעת שימוש במתקן לרכב, נסו לכוון אליו את אחד מפתחי המזגן. כמובן, גם בים, הניחו את הסמארטפון בתוך התיק או מתחת למגבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully