וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלחיצת כפתור: האפליקציה שתעלים אנשים שנדחפו לתמונה

הצטלמתם בנוף עוצר נשימה ואחר כך גיליתם שסקרן נכנס אל הפריים והרס את התמונה? כדי להעלים אנשים או חפצים שמפריעים, לרכוש ידע בפוטושופ או לבקש עזרה ממכר. אך בזכות אפליקצייה פשוטה שעושה שימוש בבינה מלאכותית, גם אתם תוכלו להעלים אנשים מהתמונה

צילום סמארטפון של כלה. ShutterStock
אולי היא נדחפה לתמונה?/ShutterStock

תכירו את אפליקציית הקסמים, שתוכל לעלים כל דבר שתרצו מהתמונה בלחיצת כפתור. למי זה כבר לא קרה? אתם מנסים לצלם תמונה ומישהו מתמקם בדיוק בתוך התמונה, בעמדה שהורסת את כל התמונה לחלוטין. בעבר כדי להעלים אנשים בתמונה, היה צורך להשתמש בתוכנות מורכבות כמו פוטושופ ואחרי לא מעט עבודה, הבן אדם או החפץ שהפריע, היה "נעלם". אבל כבר לא צריך פוטושופ, וגם לא ידע מקצועי. האפשרות להעלים אנשים או דברים שמפריעים, הגיעה גם לאפליקציות העריכה בסמארטפון, ולא רק באפליקציה של פוטושופ. האפליקציה החדשה בשם "ביי ביי מצלמה" או "Bye Bye Camera" בחנות האפליקציות עושה זאת בלחיצת כפתור ובתוך כמה רגעים, ללא כל תסבוכת.

האפליקציה החדשה נוצרה על ידי אמן בשם דמג'אנסקי, באמצעות אלגוריתם זיהוי פנים לו הוא קרא YOLO, "אתה מסתכל רק פעם אחת". Bye Bye Camera, שזמינה כרגע רק עבור מכשירי אייפון, מציינת בתיאור שלה כי היא תוכל להעלים באופן אוטומטי כל אדם שנמצא בתמונה. "סוף סוף תוכלו לצלם סלפי בלי עצמכם", נכתב בתיאור. ובעקבות הביקורות הלא חיוביות שקיבל עד כה, דמג'אנסקי הודה כי האפליקציה יכולה להיות מאוד איטית ולפעמים להשאיר במקום המחיקה שובל של פיקסלים, מה שבפוטושופ כנראה לא היה קורה.

צעירים עושים סלפי. ShutterStock
לערוך גם תמונות סלפי באופן אוטומטי/ShutterStock

חשוב לזכור שהאפליקציה עוד נמצאת בשלבי הפיתוח הראשונים שלה. ועל אף שהיא עדיין לא מצליחה להעלים בני אדם מתמונות בצורה מושלמת לחלוטין, היא עושה צעד גדול לעבר עתיד בו נוכל לערוך את התמונות שלנו באופן אוטומטי לחלוטין. במידה ועדיין תרצו להשקיע מעט יותר זמן בלערוך את התמונה שצילמתם באופן ידני, ולהעלים חפצים או בני אדם בעצמכם, תוכלו להשתמש באפליקציה המתחרה, הלא היא פוטושופ. לעומת Bye Bye Camera, האפליקציה של פוטושופ זמינה להורדה בחינם, אולם תהיו חייבים להירשם לשירות של חברת אדובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully