וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכינו את בגד הים והכפכפים: ספוטיפיי משיקה את הפלייליסט לקיץ 2019

28.6.2019 / 7:35

שירות הסטרימינג הפופולרי ספוטיפיי נערך לקיץ 2019 ומעדכן את האפליקציה עם שני פלייליסטים שלא תוכלו בלעדיהם: פלייליסט הקיץ 2019 הרשמי, ופלייליסט של שירי הקיץ משנים קודמות שהאזנתם להם. אנחנו כבר בים

הנפקה ספוטיפיי וול סטריט. AP, AP
רשימת ההשמעה של ספוטיפיי לקיץ החדש כבר כאן. ספוטיפיי/AP, AP

שירות הסטרימינג הפופולרי ספוטיפיי נערך לקיץ 2019 ומתעדכן עם פלייליסט חדש. השירות חגג לאחרונה שנה של פעילות בישראל ונחשב לפופולרי ביותר בעולם עם מעל ל-100 מיליון מנויים משלמים וכ-217 מיליון משתמשים פעילים. לכבוד ימי הקיץ, מדי שנה השירות בונה רשימת השמעה עבור המשתמשים שלו עם 50 השירים הבולטים ששמע בקיץ של השנה שעברה. כעת, בספוטפיי מכריזים כי רשימת ההשמעה הזו מגיעה גם לישראל, וניתן למצוא אותה כבר עכשיו בעמוד הבית של האפליקציה.

לכל קיץ יש את השירים שלו ולהיטים שמובילים את המצעדים שלו. בין אם מדובר בלהיטי ענק שמושמעים ללא הפסקה כמו דספסיטו, או אפילו שירים שמתנגנים רק אצלכם, גם אם אף אחד אחר לא שמע עליו. פלייליסט ה-"Summer Rewind" של ספוטיפיי הושק בעולם כבר לפני כמה שנים, אולם היה חסר פה בישראל בשנה שעברה, כארבעה חודשים לאחר שהשירות הושק בארץ. עם זאת, השנה ספוטיפיי החליטו שלא לוותר על רשימת ההשמעה, וכלל המשתמשים יוכלו למצוא אותה מתנוססת בראש עמוד הבית של האפליקציה.

הפלייליסט מורכב מ-50 השירים המושמעים ביותר שלכם בקיץ האחרון, ובכל שנה הרשימה תתעדכן ל-50 השירים החדשים שלכם מהקיץ לשעבר. הפלייליסט נועד, על פי דברי החברה, לטעון את המצברים ולהכניס את המשתמשים להרגשה הנכונה ביותר לקיץ. ואם בכל זאת חשקה נפשכם בפלייליסטים נוספים שמכניסים לאווירת הקיץ, או שלא הספקתם להצטרף לשירות בקיץ שעבר, בספוטיפיי לא משאירים אתכם לבד. מלבד הפלייליסט החדש, ספוטיפיי הכינה רשימת השמעה נוספת עם חמישים להיטי הקיץ בישראל וכן את מצעד השירים הטובים ביותר לקיץ החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully