וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליל ועם חיי סוללה ארוכים: סונטו משיקה בישראל שעון ספורט חדש

27.6.2019 / 16:17

יבואנית סונטו משיקה בישראל שעון חכם - ספורט חדש. השעון מביא יכולות מתקדמות כמו התראות מהסמארטפון, ומעקב וניתוח של יותר מ-80 פעילויות ספורטיביות. השעון זמין לרכישה החל מהיום ובמחיר של 1,700 שקלים בלבד

שעוני סונוטו. יח"צ,
שעוני סונוטו/יח"צ

יבואנית סונטו משיקה בישראל את ה-suunto 5, שעון ספורט חכם המציע חיי סוללה ארוכים של עד כ-14 ימים ומתאים לכל הפעילויות הספורטיבית. עוד השעון עוקב אחר אורח החיים ומציע מעקב אחר הדופק, השינה, הצעדים, הקלוריות, הלחץ ועוד. "אנו שמחים להשיק בישראל את ה- suunto 5, שעון כושר חכם שהוא סוג של גרסת לייט לשעון ה-9 האהוב והמבוקש על ידי ספורטאים מקצועיים ומאפשר גם לספורטאים חובבים ומקצועיים יחד ליהנות מכל היתרונות של השעון המקצועי ביותר, בגודל מוקטן ובמחיר נגיש", אמרה רני יחזקאל, מנכ"לית דוגית, יבואנית suunto.

השעון תומך במעל ל-80 תכניות אימון שונות, לרבות ריצה, שחייה, רכיבת אופניים, פעילות ימית, סקי ועוד. על סמך הפעילויות, רמת הכושר והתקדמות של המתאמן, השעון מנחה על הזמן המנוחה המתאים בין האימונים. השעון עמיד מפני מים עד 50 מטרים, והינו הגרסה הקלה לשעון הדגל. מדובר בשעון ששוקל 66 גרם בלבד, וכולל בתוכו גם חיישן GPS, וכאמור מחזיק עד 14 ימי עבודה. כאמור, מדובר בשעון ספורט - חכם, והוא תומך בצורה מלאה בעברית, לרבות תפריט מלא וקבלת התראות מהנייד.

השעון זמין לרכישה במחיר של 1,700 שקלים עם אחריות לשנתיים. הוא קיים בצבע שחור, לבן, אפור ובורדו. את השעון ניתן להשיג בחנות הדגל "דוגית" בתל אביב, ודרך אתר היבואנית, המציע משלוח חינם.

  • עוד באותו נושא:
  • שעון חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully