וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתזמון אסטרטגי: חברת פרטנר מחזירה את הטבת חצי שנה נטפליקס מתנה

1.7.2019 / 8:44

חברת פרטנר הודיעה הבוקר (שני) על הטבת חצי שנה נטפליקס מתנה למצטרפים חדשים. ההכרזה באה על רקע התייקרות השירות ובשעה שסלקום נמצאת בשיא הפעילות השיווקית. בעקבות ההתייקרות, שווי ההטבה עומד על 280 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרטנר מחזירה את הטבת הנטפליקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת פרטנר TV החזירה הבוקר (שני) את הטבת חצי שנה נטפליקס מתנה, למצטרפים חדשים לשירות. פרטנר TV הינו השירות הראשון שהושק עם נטפליקס בתוך הממיר לכל הלקוחות וללא תוספת תשלום. בזמן שנטפליקס העלתה את המחירים בישראל, בפרטנר מציעים חצי שנה מתנה, כך שמדובר בהטבה משתלמת יותר מבעבר. כזכור, זמן קצר אחרי השקת פרטנר TV והשקת נטפליקס בישראל, יצאו השתיים בשיתוף פעולה שכלל חצי שנה מתנה למצטרפים. מאז, ההטבה חזרה לפרקים, כשלעיתים הוחלפה בהטבת חבילת ספורט פרימיום מתנה.


המבצע חוזר בתזמון אסטרטגי עבור פרטנר: עליית המחירים של נטפליקס שמגיעה ליותר מ-11 שקלים בחבילת הפרימיום ושיא הפעילות השיווקית של סלקום, כשהיא מפרסמת על גבי שלטי חוצות ובטלוויזיה על שיתוף הפעולה והתכנים שנטפליקס מציעה. כך למעשה, ההטבה של פרטנר תעמוד על 280 שקלים, סכום שהוא עשוי להיות משמעותי, במיוחד בשל העובדה שהמחירים בשוק הטלוויזיה קבועים וכמעט ובלתי ניתנים לשינוי. עוד חודש יולי הינו חודש אטרקטיבי במיוחד מבחינת תכני נטפליקס, כשהחודש צפויות לחזור סדרות הדגל של החברה: "דברים מוזרים" ובית הנייר, הסדרה שהפכה למזוהה עם נטפליקס יותר מכל, כיכבה בקמפיינים של חברות מסחריות והפכה לתחפושת הפופולרית ביותר בפורים בזכות הסרבלים האדומים ומסכות 'דאלי' של גיבוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully