וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורדים לאילת? בדקנו איפה תמצאו את הסמארטפונים הזולים ביותר

1.7.2019 / 10:37

מזה מספר שנים שאילת שומרת על מחירי הסמארטפונים הזולים ביותר, ואף בשנים האחרונות המחירים הפכו לאטרקטיביים יותר מחו"ל. בדקנו ברשתות הפופולריות שפועלות באילת ומצאנו את מחירי הסמארטפונים הזולים ביותר

הקיץ בפתח ועשרות אלפי ישראלים עשויים לרדת לאילת לחופשת הקיץ, וככל הנראה שחלקם צפוי להתחדש בסמארטפון. כך גם התחרות בין החנויות באילת על הצרכן בשיאה. החנויות מעדכנות מדי יום את המחירים ונלחמות על כל פער והפרש של שקל בודד. רגע לפני שאתם אורזים את המזוודה ויורדים לאילת החמה, בדקנו באיזו רשת הכי זול לקנות סמארטפונים. אילת גן עדן לחובבי קניות, במיוחד עבור מי שרוכש מוצרי חשמל יקרים. המע"מ שלא קיים באילת משחק תפקיד משמעותי, והופך את מחירי הסמארטפונים לאטרקטיביים מתמיד. במפתיע, ניתן למצוא באילת סמארטפונים במחירים שזולים מארצות הברית, המדינה שנחשבת לזולה ביותר בתחום מוצרי החשמל. חשוב לציין כי העדיפות שלנו הייתה לבדוק את מחירי הסמארטפונים ביבוא רשמי, והכוכבית בטבלה מסמנת יבוא מקביל.

דינמיקה

מזה זמן רב שדינמיקה שומרת על מחירים אטרקטיביים, כשהיא הצליחה לספק את המחירים הזולים ביותר בכל קטגוריית מכשירי הסמסונג ובכל סדרת ה-XS של אפל. כך לדוגמה Galaxy S10 נמכר במחיר של 2,590 שקלים ביבוא רשמי, הזול ביותר שמצאנו.

באג

ברשת באג ניתן למצוא את כל הסמארטפונים ביבוא רשמי, למעט שיאומי שלא נמכרים על ידה. ה-Galaxy S10e נמכר במחיר הזול ביותר שעומד על 2,130 שקלים, ולצידו גם הוואווי P30 Pro שנמכר במחירים הזולים ביותר מבין כל הרשתות השונות.

וואווי P30 Huawei. מייקי לוי, מערכת וואלה!
באג הזולה ביותר עם הוואווי P30 Pro./מערכת וואלה!, מייקי לוי

רשת החנויות KSP

KSP משקיעה באילת סכומי עתק, כשהיא פתחה אינספור סניפים בכל העיר. עם זאת, הרשת לא מציעה את מכשירי סמסונג ביבוא רשמי, כך שלמרות שמדובר במחירים הנמוכים ביותר בטבלה, הם אינם מסומנים מאחר ואינם ביבוא רשמי. חשוב לדעת כי יבוא מקביל, כלומר יבואן ללא מעבדת תיקונים מורשית וגם לא תמיד עם אחריות מסודרת, אולי יחסוך להם כמה מאות שקלים בודדים, אך במידה והסמארטפון ייהרס, לא תמיד יהיה אל מי לפנות. עוד KSP מציעה שובר בסך של 50 שקלים לרוכשים חדשים דרך האפליקציה, כך שעל המחיר, יש להוריד עוד 50 שקלים במידה ואתם לקוחות חדשים. ישנם מקרים שהפערים עומדים על כמעט 50 אחוזים, כך שאולי כדאי לקחת את הסיכון, אך במידה והפער עומד על אחוזים בודדים ובמקרה הנוכחי על כמה מאות שקלים בודדים, אין שום סיבה לקנות סמארטפון ביבוא מקביל. עם זאת ב-KSP מציעים אייפונים ביבוא רשמי של DCS, ובבדיקת האייפון XR, היא והיא מחסני חשמל מציעות את המחיר הנמוך ביותר.

אייפון Xr. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
2,833 שקלים לאייפון XR ואם תממשו את הקופון של ה-50 שקלים, תקבלו את המחיר הזול ביותר באילת./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

מחסני חשמל

בדומה לרשתות אחרות, גם במחסני חשמל משקיעים בקהל שמגיע לאילת, לרבות אתר ייעודי ושלושה סניפים שפזורים ברחבי העיר. עוד ניתן לרכוש דרך האתר ולהגיע לאסוף בסניף, הכל על מנת שיהיה איסוף מהיר ונוח. עם זאת, בבדיקה, הרשת נמצאה הזולה ביותר רק במכשיר האייפון Xr שנמכר במחיר זהה של 2,833 שקלים בכמה רשתות. עם זאת, ברשת מחסני חשמל מציעים פריסה רחבה לתשלומים של עד 24 תשלומים ללא ריבית, כך שמי שמחפש עסקה בתשלומים, עשוי למצוא דווקא את מחסני חשמל כאטרקטיבית יותר.

אופיס דיפו

באופיס דיפו מצאנו את המחיר הנמוך ביותר רק עבור ה-Redmi Note 7, אך ביבוא מקביל.

בסט מובייל

בבסט מובייל ניתן למצוא את האייפון XR במחיר הזול ביותר (שזהה ברשתות נוספות) ועומד על 2,833 שקלים. שאר המחירים אטרקטיבים, כשהפערים מהרשתות הזולות ביותר עומדים בחלק מהמקרים על עשרות שקלים בודדים.

אייבורי

אייבורי שחקנית נוספת ומשמעותית באילת, והיא מציעה את כל המכשירים לרבות שיאומי, ביבוא רשמי. אייבורי נמצאה הזולה ביותר במכשיר האייפון XR שעומד על 2,833 שקלים. גם שם, הפערים בין הרשתות הזולות ביותר, מגיעים לפערים של עד עשרות שקלים בודדים.

המילטון (שיאומי)

יבואנית שיאומי הרשמית, חברת המילטון, הצליחה לשמור על מחירים תחרותיים באילת. בחלק מהמקרים במרכז, הפערים בינה לבין המכשירים ביבוא מקביל, מגיעים לעיתים לעד 50 אחוזים, מה שמוריד מהכדאיות של לרכוש מיבואן רשמי. אולם באילת המצב שונה לגמרי, כשמכשירי שיאומי נמכרים במחירים תחרותיים במיוחד, ובשביל הפער הזניח, כדאי לשם שינוי לקנות מהיבואן הרשמי של שיאומי.

שיאומי Mi 9. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הצליחה לשמור על מחירים אטרקטיביים במיוחד./מערכת וואלה!, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully