וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה על פייסבוק? דיווחים על חבילת גז עצבים קטלני שנשלחה למטה החברה

1.7.2019 / 23:05

האם מטה פייסבוק על הכוונת? דיווחים בארצות הברית כי חבילה המכילה גז עצבים "סארין" קטלני, נשלחה למטה החברה. על פי הדיווחים אף אדם לא נפגע, כשבשעה זו סורקים כוחות מיוחדים את מחסן הדואר של החברה

מארק צוקרברג ב-F8. יח"צ,
שנה אחרי הפיגוע במטה יוטיוב./יח"צ

ייתכן כי פייסבוק הייתה הבוקר (שעון החוף המערבי בארצות הברית) מטרה למתקפת גז העצבים סארין, כך מדווחים בחדשות המקומיות בסן פרנסיסקו. על פי הדיווחים, מכונה לגילוי גזים רעילים התריעה מפני הימצאות גז מסוכן, מה שהוביל לפינוי מיידי של העובדים. עוד דווח כי צוותים העוסקים בחומרים מסוכנים הגיעו למטה החברה שנמצא במנלו פארק שבסן פרנסיסקו, כשלטענתם אין נפגעים, אף על פי שדווח תחילה כי שני עובדים נחשפו לגז הקטלני. המתקפה האפשרית על פייסבוק, מגיעה שנה אחרי המתקפה ביוטיוב, בה אישה פצעה שלושה עובדים בחברה, במהלך ירי שביצעה במטה החברה. "פינינו ארבעה בניינים, ואנחנו עורכים בדיקות בתיאום עם הרשויות המקומיות", אמר דובר פייסבוק. "לפי הממצאים עכשיו, שלושה בניינים נמצאו נקיים. בטיחות העובדים נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו, ונשתף פרטים נוספים בהקדם".

חשוב לציין כי תחילה הדיווחים טענו כי שני עובדים נחשפו לגז, אך כעת מסתמן כי אף עובד לא נחשף לגז, וכי אחד החיישנים שבמחסן התריע על הימצאות גז סארין. עוד מבהירים כי ייתכן ומדובר בתקלה. עוד בשעה זו מופנה חלק ממטה פייסבוק, בהתאם לנהלים. גז סארין הינו גז חסר צבע וריח, המשמש גכז עצבים קטלני ביותר. הסארין מסווג כנשק להשמדה המונית בהחלטת האו"ם 687, כשייצור ואגירה של סארין נאסרו באמנת הנשק הכימי בשנת 1993, שבה הוא מסווג כחומר מדרגה 1.

(עדכון ראשון: 23:35)

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully