וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הרשת שוברת בקבוקים באתגר ויראלי חדש וממכר במיוחד

3.7.2019 / 8:14

הרשת באובססיה חדשה לבקבוקים בזכות אתגר ויראלי קשה לביצוע, שיצרוך מכם שעות רבות של אימונים או הרבה מזל. אנחנו מבטיחים לכם שזה יהיה שווה את התוצאה הסופי, כל עוד לא תשברו שום דבר בדרך

TIKTOK

בסרטון - עד לאחרונה זה היה "אתגר המיקרוגל" שהטריף את הגולשים. כך הוא נראה

יש אתגרים שנועדו לגייס כספים למטרה חשובה, כמו אתגר דלי הקרח, יש אתגרים שנוצרו סתם בשביל הכיף כמו אתגר זריקת הנעליים, יש אתגרים מסוכנים שעדיף לשמור מהם מרחק כמו אתגר הקרוסלה - ויש אתגרים שהתוצאה שלהן כל כך יפה לעין שהיא שווה שעות של ניסיונות ואימונים אינטנסיביים. אתגר הפקק החדש שמטריף את הרשת הוא דוגמא טובה לסוג האחרון של האתגרים. הוא לא מסוכן במיוחד - כל עוד אתם מרחיקים כל דבר שביר מקרבתכם, והוא לא בהכרח מהנה - בעיקר אם תמצאו את עצמכם מיוזעים ומותשים בניסיון המאה לעמוד בו בהצלחה.

כדי לצלוח את אתגר הפקק שסוחף את הרשת בימים האחרונים עליכם להציב מולכם בקבוק (רק פלסטיק בבקשה) - ולהעיף בעיטה מסובבת לפקק שלו כך שיסתובב ויוסר מהבקבוק. כלומר, עליכם לפתוח את הבקבוק בבעיטה בלי לגעת בו. אל תתנו לסרטונים שרצים עכשיו ברשת להטעות אתכם: זה קשה בדיוק כמו שזה נשמע. רובם צולמו אחרי אינספור ניסיונות כושלים. את האתגר מצלמים הנסיינים בעזרת מצלמה אותה הם מניחים מאחורי הבקבוק (זהירות גם עליה כשאתם בועטים) ובשלב העריכה מאטים את מהירות הבעיטה כדי לתפוס בסלואו מושן את הבעיטה ההיסטרית שלכם.

מקס הולוואי מבצע את האתגר בסרטון שזכה ליותר מ-2 מיליון צפיות:

גם הבן שלו עמד בזה בגבורה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully