וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט-אפ וחברת הביטוח שנלחמים בהונאות ומוזילים את המחירים בעשרות אחוזים

2.7.2019 / 15:04

מחירי הביטוח הגבוהים הגיעו על רקע הונאות רבות שמתרחשות בעולם הביטוח. כך למעשה גם לקוחות שלא תבעו את הביטוח מעולם, נדרשים לשלם עשרות אחוזים על מנת "לכסות" על ההפסדים. הודות לסטארט-אפ מהפכני, והביטוח הדיגיטלי GO מבית הכשרה , אתם בקרוב עשויים לשלם הרבה פחות

יח"צ

תארו לכם את התרחיש הבא: אתם מצלמים את הרכב שלכם, חברת הביטוח מקבלת את התמונה ואחר כך במידה ויש פגיעה, היא יודעת בדיוק מה היה מצב הרכב לפני הפגיעה, איפה הפגיעה ומה אומדן הנזק. כך חברות הביטוח יוכלו להילחם בהונאות הביטוח ובמקרה של תאונה, הלקוח לא יוכל להלין כי חלקים אחרים נפגעו באוטו, כאלו שכבר נפגעו בעבר. בחברת הביטוח הכשרה השיקו את המותג הדיגיטלי GO, שעובד,בשיתוף פעולה עם חברת קליק-ינס, חברה טכנולוגית המפתחת מוצר שמאפשר להילחם בהונאות הביטוח, וכך להוזיל את מחיר הביטוח לצרכן.

"פיתחנו מערכת שיודעת לזהות פגיעות ברכב, על ידי תמונה בודדת ולא וידאו", סיפר יוג'ין גרינברג, מייסד החברה. "אנחנו הופכים את התמונה לטביעת אצבע של כל נזק ונזק ברכב, כך שאי אפשר לזייף אותה. הגישה שלנו היא היברידית, אנחנו משתמשים בבינה מלאכותית, למידה עמוקה ועוד. כך אנחנו יכולים לתת אחוזי דיוק גבוהים מאוד. זה כל מה שחברות הביטוח, חברות ההשכרה ושיתוף הרכבים רוצות". המערכת עובדת על ידי צילום תמונה, וכך היא מזהה את דגם הרכב, תת דגם הרכב, וכל נזק שיש עליו. "אנחנו עושים בדיקה של עשרות סוגי נזקים, מכות, ברד ועוד. אחת מהיכולות שזה גם למדוד את הנזק".

הכשרה. יח"צ,
"פיתחנו מערכת שיודעת לזהות פגיעות ברכב, על ידי תמונה בודדת ולא וידאו"./יח"צ

יש גם בשורה במחיר

"בעולם שלנו, בהכשרה, הוא מתחלק לשני עולמות: העולם המסורתי והדיגיטלי", אומר יריב ינאי, מנהל החדשנות בהכשרה. "בעולם הדיגיטלי הבנו שיש צורך שבשעת משבר שנמצא לקוח, אנחנו צריכים לתת לו טיפול מידי. הוא צריך אותי כרגע ואני רוצה להוביל אותו. לצערי בעולם הישן, זיהינו הרבה תהליכים של הונאות ביטוח שנגרמו והונו גם אותנו כחברת ביטוח ואת הלקוח", הוסיף. "ברגע שאני מונע הונאות, אני יכול לשפר את המחיר, ובגלל שמרמים אותנו, אני צריך להעלות את הפרמיות לכולם. במערכת הזאת, אני יודע למדוד ואני לא מעניש את הלקוחות שלי עם ריבית פרמיום. אני יודע לתת מחיר הרבה יותר טוב מהמתחרות", אמר ינאי. "חברת ביטוח צרפתית עשתה מחקר ומצאה כי 9 מתוך 10 תביעות רכב היו הונאה. תחשוב כמה בסופו של דבר לקוח סופי משלם אם 90 אחוזים מהתביעות אלו הונאות", הוסיף גרינברג.

"אנחנו מביאים את השקיפות והמטרה של הכשרה זה להוריד את הפרמיה. להגיד 'הלקוח לא מרמה, אז למה שהוא ישלם יותר כסף?', ועל ידי הטכנולוגיה שלנו, אנחנו מורידים את אחוז ההונאות", אמר גרינברג. הטיפול בלקוח מגיע גם בשעה שהוא צריך לממש את הביטוח, "אנחנו מעדכנים את הלקוח על הטיפול במוסך, שולחים לו תמונות ושומרים לו על הרכב. אנחנו יודעים שלא רימו אותו, שלא שמו חלפים אחרים בתחום הפחחות. זוהי טכנולוגיה שהיא ייחודית ומתאימה לעולם הדיגיטלי. הלקוח נשען על הסוכן ולסוכן את הכלים והמדידה הטכנולוגית להביא את הדברים האלו", אמר ינאי.

סטארטאפ clickin. יח"צ,
"אנחנו מביאים את השקיפות והמטרה של הכשרה זה להוריד את הפרמיה"./יח"צ

עוד הסביר ינאי על מהפכת הדיגיטל שהגיעה לחברת הביטוח "הכשרה". "הלקוח יכול היום לבצע את כל תהליך התביעה באופן דיגיטלי. אנחנו זיהינו שבזמן הרכישה, הלקוח לא רוצה לדבר עם אף אחד, אבל בתהליך התביעה רוצים לדבר כאן ועכשיו. פיתחנו פלטפורמה שחוסכת זמן והיא תזמין לו גרר, ניידת שירות, תאסוף את הרכב למוסך. ברגע שהרכב יגיע למוסך, יגיע שמאי ובעצם הלקוח מתנתק מהאירוע". בסוף האירוע, הסביר ינאי כי הם יביאו את הרכב למקום שהלקוח רוצה, יראו לו את התיקונים ויאספו את הרכב החלופי. "הרעיון הוא לנתק את הלקוח מהכאב".

  • עוד באותו נושא:
  • סטארט אפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully