וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה שמוזילה את חופשות הקיץ

21.6.2019 / 16:56

מנועי החיפוש הקלו לנו על החיים, ו"על הדרך" הם גם חוסכים לנו מאות ועד עשרות אלפי שקלים בחופשות שלנו. אחד ממנועי החיפוש הינו אגודה, ובחברה רוצים שתכירו את שלל האפשרויות, ואת העובדה שהוא כבר לא מציע רק מלונות, אלא גם אטרקציות ועוד

האתר אגודה. צילום מסך, צילום מסך
מנוע החיפוש של אגודה./צילום מסך, צילום מסך

גוגל הייתה הראשונה שהציעה מנוע חיפוש מהיר ואיכותי, והצליחה לעשות מהפכה: לא רק בעולם החיפוש, אלא להיות החולצה בתחום שאחריה הגיעו עוד אינספור חברות שהביאו את מנוע החיפוש לתחומים ספציפיים. כך לדוגמה אגודה, בוקינג ושאר מנועי החיפוש בעולם הטיסות והמלונות. למעשה, האתרים הנגישו את המחירים והמבחר הגדול שיש בשוק, ובלחיצת כפתור ניתן להשוות מחירים וגם ליהנות ממלונות שלא ידענו על קיומם. אין ישראלי היום שלא משווה במנועי החיפוש, ולחלק מהיתרונות האלו, אנחנו גם " חלק מזה אנחנו חייבים גם לישראלים שעובדים במנועי החיפוש האלו, ובאמצעות בינה מלאכותית, למידת מכונה ועוד, עוזרים להציע את המחירים הטובים ביותר. "באנו עם התרבות הישראלית שאני ברמה האישית למדתי המון מהעולם וגם זה השפיע לחיוב על הישראלים פה", אמר לנו איתי חורב, סמנכ"ל שיווק באגודה.

בביקור האחרון שלי בניו יורק, הוצע לי על ידי אגודה לחוות את מנוע החיפוש שלהם כדי להזמין מלון. למרבה ההפתעה, מצאתי לא מעט פעמים שבהן אגודה היה זול יותר בצורה משמעותית באסיה, (אזור מטה החברה שמפוזר בין בנגקוק וסינגפור), לעומת ארה"ב ואירופה, שם המחירים זהים עם הפרשים של עשרות דולרים בודדים. הממשק של אגודה רוענן בחודשים האחרונים, והוא כעת מציעה חוויה הרבה יותר נוחה. חמש לחיצות מרגע החיפוש, וניתן "לסגור" מלון, זו אחת מהמהפכות שהביאו מנועי חיפוש המלונות.

אך מלבד המלונות, אגודה מציעה הרבה יותר ממלונות: מנוע חיפוש טיסות, הסעות משדה התעופה ואל שדה התעופה, השכרת רכבים, ולספונטנים, ניתן גם לראות את המבצעים המשתלמים ביותר לימים הקרובים. עם זאת, הפיצ'ר שהכי נהנתי ממנו באגודה, זוהי האפשרות לצפות באטרקציות ביעד, לרבות אפשרות להזמין מגוון רחב של סיורים, הצגות, ואת כרטיס הסיטי-פאס שמאפשר גישה מהירה ונוחה לאטרקציות רבות בעיר.

דבר אחד בטוח: הנוחות והקלות שמנועי החיפוש הביאו עמם, היא פשוט תענוג והופכת את החופשה לנוחה ופשוטה הרבה יותר. מספר לחיצות בודדות והזמנתם את המלון לחופשה שלכם. כשמגיעים לבית המלון כבר לא צריך להציג שובר המשמש כמו צ'ק לתשלום המלון, אלא פשוט להציג תעודה מזהה וזה הכל. גם בביקור בארצות הברית, באירופה או באסיה, כבר אין צורך להתעסק בשוברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully