וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמו ביומנים: סמסונג תשיק את הנוט 10 ב-7 באוגוסט

3.7.2019 / 17:42

עכשיו זה רשמי: חברת סמסונג תחשוף את ה-Galaxy Note 10 ב-7 באוגוסט. אחרי אינספור שמועות על ביטול הסדרה, נראה שהצלחת הדור הקודם עשתה את שלה וכעת בחברה נערכים להשקת הדור החדש בחודש הבא בניו יורק

יצרנית הסמארטפונים סמסונג הכריזה כי תשיק את מכשיר הדגל הבא שלה בסדרת הנוט ב-7 באוגוסט, בניו יורק. ההזמנה לא חושפת המון פרטים, אולם היא כן מאשרת, פחות או יותר, את העיצוב שהודלף ברשת לפני כמה שבועות. למעשה, בשבועות האחרונים, הרשת התמלאה בשמועות ודיווחים על הבשורה שיביא איתו הגלקסי נוט 10, ונראה שהגדולה והעיקרית תהיה בעיצוב החדש שלו, לרבות העט שצפוי להיות מצוייד במצלמה. עוד נראה כי יהיה מהפך משמעותי מבחינת הכפתורים והחיבוריות, ועל אף הדיווח שהמכשיר יגיע בלי כפתורים פיזיים בכלל, ניתן כבר לשלול זאת כמעט בוודאות. ואולי זה רק עבורנו, אבל הבשורה הגדולה ביותר תהיה כנראה הסרת הכפתור הפיזי להפעלת העוזרת הקולית ביקסבי, וזאת למרות שאותו כפתור ישמש כעת לנעילת המכשיר. כלומר, כפתור הנעילה וכפתורי הווליום יעברו לחלוטין לצדו השמאלי של המכשיר.

עוד על פי הדיווחים, המכשיר יגיע בשני דגמים - האחד עם מסך בגודל 6.7 אינץ' ואילו הדגם השני יגיע עם מסך בגודל 6.3 אינץ'. כמובן שאלו יהיו אותם מסכי OLED המשולבים במכשירי הגלקסי S10. עוד נראה כי זה יהיה מכשיר הדגל הראשון של החברה שיגיע ללא חיבור אוזניות בכלל ומעתה המשתמשים יאלצו להסתמך על אוזניות בחיבור Type-C או בלוטות. כמובן שאת כל זאת נדע בוודאות רק באירוע ההשקה של החברה, שיתקיים כאמור בעוד קצת מעל לחודש. המחיר צפוי להתחיל ב-1,000 דולרים, אולם דגם הפרו עלול להזניק אותו באופן משמעותי, ובכך להפוך אותו למכשיר הדגל היקר ביותר בתולדות סמסונג.

הרמיזה הגדולה ביותר בסרטון ההזמנה היא כמובן למסך ה-OLED החדש של המכשירים. בעוד שהגלקסי S10 הגיע עם מסך ה-Infinity O והציע מצלמה קדמית בצדו הימני של המסך, הנוט 10 יציע את מערך הצילום הקדמי במרכז המסך. זוהי תהיה גם הפעם הראשונה בה מכשיר מסדרת הנוט של החברה יגיע עם מצלמה בתוך המסך, כמו בסדרת הדגל, וזאת על מנת לצמצם את יחס המסך למסגרת ולאחד את העיצוב בין מכשירי החברה. עוד כצפוי, המכשיר יכלול את ערכת השבבים סנאפדרגון 855 מבית קוואלקום או לחלופין מעבד האקסינוס החדש, לצד טעינה מהירה חדשה עם הספק חשמל של 45 וואט - המהירה ביותר שסמסונג אי פעם שילבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully