וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנובו ו"המוסד" משיקים משחק מציאות מדומה המבוסס על הסרט

7.7.2019 / 13:24

לנובו וסטודיו המשחקים "פינט בוטן", השיקו משחק מציאות מדומה חדש, המבוסס על הסרט "המוסד" שיצא לאקרנים בשבועות האחרונים. המשחק החדש זמין בבתי הקולנוע "סנימה סיטי" ומספק מימד נוסף לסרט

גיף המוסד. צילום מסך, צילום מסך
"המשחק מכניס אתכם אל תוך הסרט"./צילום מסך, צילום מסך

במסגרת שיתוף פעולה ראשון מסוגו בתחום המציאות המדומה, יצרנית המחשבים לנובו, השיקה ביחד עם סטודיו פינט בוטן, סטודיו מציאות מדומה, ויונייטד קינג, את משחק מציאות מדומה דובר עברית המבוסס על קומדיית האקשין "המוסד", שיצא בשבועות האחרונים לאקרנים. המוסד בכיכובם של צחי הלוי, טל פרדימן, עדי המילבלוי, דביר בנדק, גילה אלמגור ובבימויו של אלון גור אריה, זכה לשבחים מהמבקרים, כשאבנר שביט מוואלה! תרבות, הגדיר אותו "מזמן לא היה סרט ישראלי מצחיק כמו 'המוסד". המשחק מבוסס המציאות המדומה, מאפשר לצופים לחוות מימד נוסף של הסרט, ולשחק את אחד הגיבורים "אהרון מן".

המשחק זמין באולמות סנימה סיטי ברחבי הארץ, ב-30 שקלים או 20 שקלים למי שרכש כרטיס לסרט. המשחק מבוסס על עלילת הסרט המלווה את המודס הישראלי ומלחמתו בארגון טרור המתכנן להשמיד את העולם. מדובר במעין הרחבה של היקום הקולנועי, אך הוא עומד גם בפני עצמו. גיבור המשחק הוא סוכן המוסד אהרון בכיכובו של טל פרידמן, שהופך בסרט ובמשחק לאהרון מן שנשלח למשימה חדשה, נגד טרוריסטים שמנסים להאט את האינטרנט ברחבי העולם. באוזניות ניתן לשמוע את קולו של צחי הלוי וטל פרידמן, והודות לעיצוב הגרפי המדויק, ניתן גם להרגיש כאילו אתם בתוך הסרט.

משקפי אוקולוס של פייסבוק ולנובו. יח"צ,
הושקו לפני מספר שבועות בעולם./יח"צ

לנובו עזרה למפתחי המשחק עם מחשבי מותג הגיימינג מסדרת Legion, המציגים מפרט עוצמתי שתוכנן לעמוד באתגרי המציאות המדומה. את חווית המציאות המדומה משלים הדור האחרון של משקפי המציאות המדומה Oculus Rift S, שיתוף פעולה של פייסבוק ולנובו, הנחשפים בישראל לראשונה, אחרי שהושקו בעולם רק לפני מספר שבועות. הדור החדש של משקפי המציאות המדומה זכה לעיצוב מחדש, רזה יותר במשקל ונוח לתפעול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully