וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מערך צילום משופר ותג מחיר נמוך: LG משיקה בישראל את מכשיר הביניים Q60

8.7.2019 / 16:17

יבואנית LG בישראל, חברת רונלייט, השיקה הבוקר (שני) מכשיר ביניים חדש שממשיך את סדרת ה-Q של החברה. המכשיר מגיע בתג מחיר אטרקטיבי ועם עיצוב חדש ומערך צילום אחורי מתקדם בעל שלושה חיישנים. ה-Q60 יהיה זמין לרכישה החל מהיום

LG Q60. LG,
ה-LG Q60, מכשיר הביניים החדש של היצרנית הקוריאנית./LG

יבואנית LG בישראל, חברת רונלייט, השיקה הבוקר (שני) את סמארטפון הביניים LG Q60. הסמארטפון מצטרף לסדרת מכשירי ה-Q של החברה, המהווה את סדרת מכשירי הביניים. המכשירים בסדרת ה-Q מתאפיינים כמכשירי ביניים זולים במיוחד, עם חומרת ביניים, בהתאם לתג מחיר. שנה אחרי השקת המכשיר הקודם, השיקה היום את ה-Q60. המכשיר יהיה זמין בתג מחיר אטרקטיבי במיוחד, העומד על 899 שקלים ויכלול, לראשונה במכשיר ביניים מבית היצרנית הקוריאנית, מערך צילום אחורי משולש ופורמט סאונד חדש של חברת DTS.

ה-Q60 מגיע עם מסך בגודל 6.26 אינץ', ברזולוציית HD+ ועם טכנולוגיה חדשה, לה LG קוראת FullVision. קורא טביעת האצבע הינו בגב המכשיר ולא מתחת לפני המסך, אך כמובן ניתן לצפות זאת ממכשיר ביניים. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים Helio MT6762 מבית חברת מדיהטק לצד זיכרון ראם בנפח של 3 גיגה וזיכרון אחסון בנפח של 64 גיגה, עם אופציה להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. עוד המכשיר משלב מערך צילום הכולל בינה מלאכותית, שעל פי החברה, תסייע לצלם תמונות טובות יותר. על ידי זיהוי אובייקטים ושינוי ההגדרות בהתאם.

מערך הצילום החדש כולל ארבעה חיישנים, כשרק אחד מהם בקדמת המכשיר. בגב המכשיר תוכלו למצוא חיישן 16 מגה פיקסל לצילומים רגילים, חיישן עומק של 2 מגה פיקסל, שיסייע בצילומי עומק שדה וחיישן נוסף של 5 מגה פיקסל לצילומים בזווית רחבה. מקדימה תוכלו למצוא חיישן 13 מגה פיקסל לצילומי סלפי. נוסף על כך, החברה שמה דגש על חיי סוללה ארוכים ושילבה במכשיר סוללה בנפח 3,500 מיליאמפר-שעה. המכשיר זמין לרכישה החל מהיום תמורת 899 שקלים ובצבע כחול-טורקיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully