וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכרת מי האמבטיה ומרוויחה מיליונים: בל דלפין רק בת 19 וסוחפת את הרשת

9.7.2019 / 6:25

הצעירים העשירים: בל דלפין הצעירה (19), צברה 3.9 מיליון עוקבים באינסטגרם, ונהנת מהכנסות עתק, כשכל תפקידה הוא להיות כוכבת רשת. אל תתבלבלו, מדובר בעבודה לא קלה במיוחד. דלפין הבינה איך לצבור קהל, כשהיא מעלה תמונות שהן על הקו הדק שבין תמונות חושפניות לדוגמנות

בל דלפין רק בת 19 וכבר צברה 3.9 מיליון עוקבים באינסטגרם ומשכורת עתק מלהיות כוכבת רשת. בריאיון לאתר The Sun, סיפרה הכוכבת הבריטית כיצד הפכה את עצמה מיוצרת תוכן קטנה, לאשת עסקים שמצליחה לגלגל מעל למיליון שקל ברווחים מדי שנה. היא התחילה אי שם בגיל 14, בפרסום סרטוני אופנה ואיפור, אולם ההצלחה שלה הגיעה רק כמה שנים לאחר מכן, כשהיא הצטרפה לצד "המסוכן יותר" של התעשייה. היא למעשה מצאה את אור הזרקורים בפרסום תמונות בחשבון האינסטגרם שלה, אותן הגדירה "בין פורנו לדוגמנות", תוך התייחסות לתרבות הגיימינג והאנימה עם תחפושות מיוחדות שהכינה בעצמה. ובזמן שחשבון האינסטגרם שלה הוא לא הכי בטוח לצפייה בפומבי, הוא מצליח לעקוב אחר החוקים של פייסבוק בכל הנוגע לתכנים מהסוג.

עם זאת, חשבון האינסטגרם שלה הוא רק ההתחלה בכל הנוגע לתקשורת עם המעריצים. אם תרצו להגיע לתוכן "השווה" יותר, תאלצו להיכנס לאתר מימון ההמונים "פטראון" ולשלם על מנוי חודשי, מה שיקנה לכם גם קשר ישיר עם כוכבת האינסטגרם. ובאופן צפוי למדי, ככל שתשלמו יותר עבור המנוי שלכם, הקשר ביניכם יהיה גם "אינטימי ואישי יותר". למשל, במידה ותשלמו 40 ליש"ט מדי חודש (כ-180 שקלים), תוכלו לקבל גישה לחשבון הסנאפצ'ט הפרטי של בל, אותו היא מתארת כחשבון "השובב" ביותר שלה ברשתות החברתיות. דרגות התשלום השונות יקנו לכם גישה ל"סרטונים שובבים רנדומליים" ו"תמונות חושפניות", עד לתמונות סלפי מהמקלחת או כשהיא "משחקת" באמבטיה.

View this post on Instagram

Would you date an E-girl? ? www.patreon.com/belledelphine

A post shared by Belle 19 (@belle.delphine) on

הקשר שלה עם המעריצים הולך אפילו צעד קדימה אם אתם נמנים במעגל המנויים האקסקלוסיבי. "אני עושה הכל ממקלחות ואמבטיות ועד לבילוי בשעות הערב להעדפת המעריצים", היא חשפה בריאיון. "אני נותנת להם אופציות להצבעה, וכך הם קובעים מה הם רוצים לראות - בין אם זה הלבוש שלי, למיקום הבילוי ומה אני אעשה שם. אני גם אדאג לבקשות מיוחדות אם יש כאלו". כאן זה עלול להיגרר לתשלומים "יקרים" יותר. אם תרצו לקבל תמונות המותאמות באופן אישי לבקשותיכם, תאלצו לשלם עבור התענוג כמעט 3,600 שקלים מדי חודש. דלפין סיפרה כי קיבלה לא מעט בקשות הזויות מאנשים כמו תמונות של הרגליים שלה, אולם ציינה כי ישנן לא מעט בקשות חמודות כמו תמונות שלה אוכלת פיצה ולבושה בסווצ'ר.

"מלבד הבקשות, זו עבודה מעולה בשביל לתת ליצירתיות שבי להשתולל", אמרה דלפין. "יום אחד אצלם את עצמי אוכלת חביתה, ביום אחר משחקת עם תמנון וביום שאחריו אמכור את המים בהם אני מתרחצת". היא המשיכה לשתף כי היא אוהבת את הגיוון שבעבודה שלה, מה שמאפשר לה לתרץ את העיסוק באופנה. בעבר היא הייתה מעלה את הציורים שלה והבגדים שהכינה לרשתות החברתיות, על אף שזה לא נתן לה את הפרסום שהיא חשקה בו. היא ניסתה עבודות אחרות כמו שמירה על ילדים ואשת מכירות בבית קפה שכונתי, אך בסופו של דבר המשיכה עם חשבון האינסטגרם שלה, שהחל לצבור עוקבים במהירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בהתחלה דלפין עבדה מסביב לשעון בכל ימות השבוע כדי לצבור עוקבים, ולאט לאט מצאה את עצמה בוחרת בנישה של גיימינג ואנימה. מאז היא ממשיכה לעבוד כ-10 שעות ביום ללא חופשה באופק. הכסף, אגב, סייע לה לקנות דירה משלה ולהתרכז בפרויקטים עתידיים. בתרגיל השיווקי האחרון שלה, היא החלה למכור צנצנות עם מים מהאמבטיה שלה תמורת 24 ליש"ט (כ-107) שקלים. כל הצנצנות נמכרו תוך פחות מ-48 שעות. היא סיפרה גם כי יש לה רעיונות נוספים בדרך: "אני תמיד חושבת איך להתעלות על הרעיונות המוזרים שלי".

על אף גל המעריצים והחיזוקים שקיבלה ברשת, דלפין מספרת שלעיתים היא קיבלה בקשות פרובוקטיביות במיוחד, רק בגלל סוג התוכן שהיא מפרסמת. "הרבה חושבים שבגלל שהתוכן שלי מתאפיין בסקסואליות, אני צריכה לעשות מה שהם רוצים. הם דורשים לראות תמונות עירום שלי, פשוט כי הם רוצים". היא טוענת שהיא נהנית מהעבודה ולא מתייחסת ברצינות לשנאה המופצת נגדה ברשת, וזאת למרות שהיא ממשיכה לחפש עבודה אחרת לעסוק בה. "אני מקווה שיום אחד אוכל לעסוק בדברים שאני אוהבת לעשות. לא היה לי הרבה זמן להיות פשוט עצמי, בל".

View this post on Instagram

Here's a STOOPID video www.patreon.com/belledelphine

A post shared by Belle 19 (@belle.delphine) on

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully