וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטפים ומנקים פאנלים: iRobot משיקה שני רובוטים חדשים

9.7.2019 / 16:46

חברת iRobot המובילה בקטגוריית שואבי האבק הרובוטים, השיקה הבוקר (שלישי) שני שואבים חדשים: רובוט חדש ששואב לכלוך בבית, ורובוט נוסף ששוטף ומטאטא. בדומה לשאר מוצרי החברה, גם הפעם מדובר על רובוטים עם תג מחיר גבוה במיוחד

איירובוט S9. יח״צ,
שואב אבק במחיר של 4,990 שקלים./יח״צ

חברת iRobot המובילה בעולם שואבי אבק רובוטיים, הכריזה היום (שלישי) על שני דגמי שואבים חדשים העובדים יחדיו בתיאום לקבלת הניקוי "הטוב ביותר", כך לדברי החברה. מכשיר ה-Roomba S9+ עם מערכת סילוק אשפה אוטומטית ורובוט שוטף Braava Jet m6. בדומה לדגמים הקודמים, כדי להמשיך להשתמש בשואבים, הצרכן נדרש לרכוש מטליות מיוחדות מהחברה, לצד שקי אשפה עבור תחנת העגינה של הרובוט השואב. "הרובוטים החדשים הינם הרובוטים המתקדמים ביותר שאי פעם יצרנו והינם הרובוטים המתקדמים ביותר בשוק", אמר כריסטיאן סרדה, משנה למנכ"ל iRobot. "לקוחות הדורשים ביצועים גבוהים יעריכו את השאיבה החזקה של הרומבה S9+, ואת יכולתו להגיע לפינות ולאזורים בעייתיים", הוסיף.

עושה גם פאנלים

ה-Roomba S9+ בעל מערכת סילוק אשפה אוטומטית בדומה ל-I7+ אותו סקרנו לפני מספר שבועות. הוא מציע את הניקוי היסודי ביותר, הודות לחיישן תלת מימד וטכנולוגיית PerfectEdge, כך טוענים ב-iRobot. עוד הוא מגיע עם מברשות גומי רחבות יותר ב-30 אחוזים המיועדות להגיע לכל פינות הבית, והן בעלות מרקם מיוחד המאפשר ניקוי קרוב יותר במשטחים שונים, מרצפות ועד לשטיחים. עוד מסרה החברה כי עוצמתה שאיבה של הרומבה הינה פי 40 משואבים קודמים, מה שעשוי לעזור בעיקר בשאיבת שטיחים. עוד בחברה טוענים כי הרובוט החדש הינו הראשון והיחידי בקטגוריה שמגיע עם מערכת אנטי - אלרגנים, מערכת הלוכדת אבק ועובש, ומונעת מהם לצאת מהרובוט או מתחנת הטעינה.

איירובוט שוטף. יח״צ,
״שוטף״ ומטאטא./יח״צ

ה-Braava M6 מציע שטיפה או טאטוא של הבית, ומגיע עם אלגוריתמים לזיהוי חלל הבית, בדומה ל-S9+. מדובר במכשיר שאינו שואב, והוא אידיאלי עבור משטחי רצפה כמו פרקט, פורצלן ורצפות אבן. בתוך הרובוט ניתן להוסיף מים ובתחתית מטלית שאותה יש להחליף אחרי 50 שטיפות, כשביחד הוא עוזר להסיר לכלוך קשה מהרצפה כמו כתמי שמן, כתמים דביקים ועוד. כאמור, הוא מציע מצב טאטוא שמשתמש בכוח אלקטרוסטטי, ובעזרתו לוכד לכלוך כמו אבק ושיער חיות.

השואבים זמינים לרכישה בחנויות איירובוט ברחבי הארץ ובאתר החברה. מחיר הרומבה S9+ עומד על 4,990 שקלים ומחיר הבראבה ג'ט M6 עומד על 2,490 שקלים. המחיר הכולל עומד על 7,480 שקלים, לפני הוצאות נוספות כמו מטליות או שקיות איסוף אשפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully