וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם מכשיר אנדרואיד ישן? ספוטיפיי משיקה אפליקציה חדשה

10.7.2019 / 6:25

מכשירי אנדרואיד ישנים או כאלו עם מפרט חלש, מתקשים להפעיל אפליקציות מורכבות, במיוחד כמו ספוטיפיי. כעת שירות הסטרימינג הגדול בעולם, משיק אפליקציה חדשה שמיועדת למכשירי אנדרואיד ישנים וחלשים, כך שגם הם יוכלו ליהנות מהשירות

שירות המוזיקה הפופולרי בעולם, ספוטיפיי, הכריז אתמול (שלישי) על אפליקציה חדשה למכשירי אנדרואיד ישנים. האפליקציה תהיה זהה כמעט לחלוטין לזו המקורית של החברה, אולם היא תנצל רק כעשרה מגה בייטים מזיכרון האחסון של המכשיר הנייד. נוסף על כך, האפליקציה תאפשר למשתמשים לקבוע גם הגבלה לכמות ניצול נפח הגלישה, אותה יוכלו לנצל במהלך החודש. בכך, ענקית הזרמת המוזיקה מקווה להרחיב את קהל המשתמשים שלה גם לאזורים בהם מהירויות האינטרנט איטיות, וכן רוב התושבים רוכשים מכשירי ביניים זולים, ללא נפח אחסון גדול.

למעשה, ספוטיפיי כבר השיקה את האפליקציה במגוון רחב של שווקים כאלו, לרבות אסיה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון ואפריקה. המדינות ברזיל, מקסיקו, הונדורס, הפיליפינים והודו יזכו להיות בין הראשונות לקבל האפליקציה. "ספוטיפיי לייט" מתוכננת לשימוש גם על ידי אנשים שחבילת הגלישה שלהם בתוכנית, אינה גדולה מספיק על מנת להזרים מוזיקה בקביעות. עוד האפליקציה תאפשר למשתמשים בעלי מכשירים ישנים לנקות את זיכרון המטמון שלה, בו היא מאחסנת שירים לניגון מהיר יותר, ובכך לפנות את שטח האחסון של המכשיר.

ספוטיפיי לייט. צילום מסך
ספוטיפיי לייט/צילום מסך

ספוטיפיי הוקמה בשוודיה בשנת 2006 ומאז צברה מעל ל-100 מיליון מנויים משלמים ברחבי העולם. את אפליקציית "ספוטיפיי לייט" היא בוחנת עוד מאמצע שנת 2018, וזאת כאמור, על מנת להתרחב לשווקים נוספים ברחבי העולם. האפליקציה עצמה תנצל רק עשרה מגה בייטים מנפח האחסון של המכשיר, בזמן שהאפליקציה הראשית של החברה זקוקה לכמעט 100 מגה בייטים של נפח אחסון. יחד עם פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וחברות נוספות, היא מצטרפת לאלו שהשיקו אפליקציה למכשירים ישנים יותר, לצד האפליקציה הראשית. ספוטיפיי לייט זמינה להורדה כבר עכשיו דרך חנות האפליקציות של גוגל.

  • עוד באותו נושא:
  • ספוטיפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully