וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תניחו את המטר הרץ בצד: מד הלייזר GLM 50 C של בוש

16.7.2019 / 10:24

אם אתם חסידים של עבודות ביתיות בשיטת עשה זאת בעצמך, מד הלייזר GLM 50 C של בוש יסייע לכם במדידת מרחקים, נפחים וזוויות וישנה לכם את החיים גם באמצעות הטלפון. המכשיר הזה פשוט מושלם, אבל יש לו בעיה קטנה אחת: המחיר

GLM 50 מד לייזר של בוש. אתר רשמי
נותן עבודה. מד הלייזר GLM 50 C של בוש/אתר רשמי

החיים מורכבים מסיוטים קטנים. אחד מהם נקרא בשם השובבי "מטר רץ", אותו חפץ חצי-ריבועי-חצי-עגול שמשמש בית לאחד האויבים הגדולים של האנושות - 5 מטרים, לפעמים פחות ולפעמים יותר, של מתכת מעיקה שמוצאת תמיד את הרגע הלא נכון להתקמט, וזה עוד לפני שדיברנו על המדידה הבזויה עצמה. הרי מה בסך הכול ביקשנו? דיוק מילימטרי כדי שנדע לסמן איפה צריך להתחיל לקדוח או לדפוק מסמר. המשימה הזאת, פשוטה ככל שהיא נשמעת, היא השטן בהתגלמותו, ויש לה שדים נלווים כמו מדידות נפחים וזוויות. עבודות "עשה זאת בעצמך" מצריכות גמישות פיזית, יכולת הכלה ולעתים קרובות גם פרטנר אנושי שיעזור.

לבורים כמוני עולם הטכנולוגיה מחלחל לאט, ולכן גיליתי רק לאחרונה את המוצר המדהים שמסתובב בשוק כבר מספר שנים - מד לייזר, מכשיר קטן יותר משלט של מזגן, שעושה פלאים ומקל על החיים גם לפלגמטים שבינינו. הבחירה לבדוק את ה-GLM 50 C של בוש (Bosch) שהגיע לארץ בשנה שעברה ביבוא של לדיקו, נבעה מכך שבכל זאת מדובר ביצרנית מובילה ומוכרת של כלי עבודה ומאהדה טבעית (וזה עניין סובייקטיבי לחלוטין, כמובן) למוצרי החשמל של החברה.

המכשיר מתבסס על מדידה באמצעות לייזר, ולכן יש להימנע מלכוון אותו לאנשים או לבעלי חיים. הוא, כאמור, קטן מאוד ומכיל בתוכו שלל פונקציות של מדידת מרחקים עד 50 מטר, נפחים וזוויות (ביי ביי, פלס) - ארגז שלם של כלי עזר בקופסה קומפקטית אחת. האחיזה במכשיר נוחה והוא בא עם נרתיק שמאפשר לכם לשאת אותו על החגורה על מנת שיהיה זמין בכל עת. קל מאוד להתמצא בו ולהגיע בעזרת הכפתורים לפונקציה שאתם צריכים. לאחר הורדת האפליקציה Measuring Master של בוש תוכלו להתחבר למכשיר באמצעות Bluetooth ולקבל ולשמור את הנתונים בטלפון. פשוט וקל.

למה כן: מבחינת ביצועים, המכשיר אמין מאוד, קל לשימוש, מתקדם ומאוד נוח, כשבנוסף הוא מוגן למים ולאבק. בתחום שדורש פרפקציוניזם ודיוק מילימטרי, נראה שאפשר לסמוך עליו שיעשה את העבודה והוא בעיקר מאפשר לישון טוב בלילה בלי לחלום על הסיוט בצבעי צהוב-שחור שנקרא "מטר רץ".

למה לא: העלות היא כבר סוגיה נפרדת. המחיר המומלץ לצרכן על פי האתר של בוש עומד על 895 שקלים. בהום סנטר ובאייס תמצאו אותו בכמה עשרות שקלים פחות ובחנויות האונליין מחירו יכול להגיע אפילו ל-700 שקל, אולם חשוב לבדוק במקרה זה שלא מדובר ביבוא מקביל ושהאחריות מסופקת על ידי היצרן.

מדובר בסכום גבוה, מה שמעלה על נס את שאלת העלות-תועלת. כמו כל מוצר בכל תחום, התשובה לשאלה האם לרכוש את ה-GLM 50 C טמונה בכמות השימוש. אם כל עבודות הבית שלכם מסתכמות בקדיחת שני דיבלים פעם בחצי שנה, המכשיר הזה לא רלוונטי עבורכם. לעומת זאת, אם הבחור מהטמבור השכונתי מכיר אתכם בשם ובכל שבוע אתם מבקרים באיקאה כי אתם מכורים לשינויים, מד הלייזר הזה בהחלט יקל עליכם את החיים.

שורה תחתונה: כמו במרבית המוצרים של בוש, גם פה תמצאו איכות גבוהה ביותר, אבל עם תג מחיר כזה עדיין צריך לחשוב פעמיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
GLM 50 מד לייזר של בוש. אתר רשמי
GLM 50 מד לייזר של בוש/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully