וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המציגים הינם שחקנים": ראש הממשלה מגיב לאתגר ברשת

10.7.2019 / 19:35

מוקדם יותר היום (רביעי), אהוד ברק העלה סרטון ויראלי בו הוא משתתף באתגר הפקקים ומזמין את נתניהו לדו קרב ויראלי. הסרטון שזכה בתוך זמן קצר לאלפי לייקים, זכה גם לגרסה שבוצעה על ידי חבר הכנסת יאיר לפיד. כעת, נתניהו מפרסם את התגובה שלו: "המציגים הינם שחקנים"

לאחר פרסום הסרטונים של אהוד ברק ויאיר לפיד מבצעים את אתגר הבקבוק מוקדם יותר היום, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם את תגובתו בטוויטר. בעריכה מחדש של הסרטונים, שפורסמו על ידי לפיד וברק, נתניהו פרסם סרטון המדריך את התושבים להרבות בשתיית מים בזמן ימי הקיץ החמים. "הקיץ חם. חשוב מאוד להקפיד לשתות לפחות בין 8 ל-12 כוסות מים ביום", נאמר בסרטון. "שימו קערות מים לחתולי החצר", הוסיף. את הסרטון חתם עם הטקסט "המציגים הינם שחקנים".

מוקדם יותר היום, פרסם ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, סרטון בו הוא מבצע את אתגר הבקבוק שסחף את הרשת בימים האחרונים. "ביבי, תשתה משהו, תרגע. רק התחלנו", אמר אהוד ברק בזמן שהשתתף באתגר הויראלי החדש והממכר. בשבוע האחרון הרשת הייתה באובססיה חדשה לבקבוקים בזכות אתגר ויראלי קשה לביצוע, שדורש שעות רבות של אימונים או הרבה מזל. למעשה, נעמדים מול בקבוק ובאמצעות בעיטה מסובבת לפקק, מעיפים אותו כך שהוא יסתובב ויוסר מהבקבוק. אז אהוד ברק אומנם לא עשה זאת באמצעות הרגל אלא באמצעות היד, אך גם התוצאה שלו הפתיעה. הסרטון של ברק זכה בתוך זמן קצר לאלפי לייקים ומאות שיתופים, וכן לשלל תגובות כמו "לא, זה ענק!, מת, איך מפסיקים לצחוק?" ועוד.

כמה שעות אחריו, הצטרף לטרנד חבר הכנסת יאיר לפיד (כחול לבן), בסרטון שגם הוא זכה ליותר מאלף לייקים ומאות תגובות ושיתופים. למרות שכתב כי "הצטרף לאתגר", לפיד לא באמת "הצטרף", אלא רק הוציא את הפקק ואמר: "למה להסתבך? הולכים, מצביעים כחול לבן, מחליפים את שלטון".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מקס הולוואי מבצע את האתגר בסרטון שזכה ליותר מ-2 מיליון צפיות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully