וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

199 דולרים: נינטנדו מכריזה על קונסולת סוויץ' לייט

10.7.2019 / 20:30

רוצה להגדיל את נתח השוק: חברת נינטנדו הכריזה היום (רביעי) על קונסולת סוויץ' לייט, קונסולה זולה יותר שבשונה מהקונסולה הבכירה, היא אינה מתחברת אל הטלוויזיה. הקונסולות חולקות יחידת עיבוד זהה, למעט מסך קטן יותר שמגיע באותה האיכות

תגידו שלום לקונסולה החדשה מבית נינטנדו, ה-Switch Lite. הקונסולה שהוכרזה היום (רביעי), דומה ברובה לקונסולת הדגל של נינטנדו, הסוויץ', אולם היא תהיה קטנה יותר באופן משמעותי ותוצע לרוכשים בתג מחיר נמוך יותר בכ-100 דולרים. הקונסולה תעלה 199 דולרים, כ-100 דולרים פחות מהסוויץ', ותציע גרסה זהה כמעט לחלוטין של הקונסולה המקורית, מלבד כמה שינויים קטנים: הסוויץ' לייט, בדומה לקונסולות ה-PSP של סוני, תהיה רק עבור משחקים בדרכים ולא על מסך הטלוויזיה בבית. כמו כן, זוג הבקרים שאפיינו את הקונסולה המקורית, כעת יהיו מובנים בסוויץ' לייט ולא יהיה ניתן לפרק אותם.

על פי החברה, הקונסולות ישווקו זו לצד זו, ושתיהן מכוונות לנישה שונה של שחקנים. בעוד שהסוויץ' יציע למשתמשים את חווית המשחק הביתית יותר עם חיבור לטלוויזיה, הסוויץ' לייט יוכל להציע לשחקנים לנוע עם הקונסולה שלהם בקלות ותג מחיר זול יותר באופן משמעותי. עם זאת, לסוויץ' לייט יש גם לא מעט מעלות לעומת הקונסולה המקורית - היא קלה יותר וחזקה יותר באיכות הבנייה שלה, וזאת הודות, ככל הנראה, לבקרים המובנים בגוף המכשיר. עוד הלייט יציע חיי סוללה משופרים לעומת הקונסולה המקורית, בעיקר בגלל חוסר הצורך בסוללה בבקרים ולחומרה החדשה והיעילה יותר.

נינטנדו סוויץ' לייט. צילום מסך
הסוויץ' לייט החדש מבית נינטנדו/צילום מסך

עוד גרסת הלייט תגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' לעומת 6.2 בקונסולה המקורית, כשהיא תשמור על רזולוציית ה-720P בדומה לקונסולה הבכירה. העיצוב השתנה גם הוא, עם צבעים חדשים ובהירים יותר: צהוב, אפור וטורקיז. גם פתחי האוורור והמסגרת שסביב המסך יתאימו לקו העיצוב החדש וישתלבו עם צבע המכשיר. על אף המעלות, גם החסרונות מודגשים כאן: במידה ותרצו לשחק עם חבר, תאלצו לקנות זוג שלטים נוסף, הסוויץ' לייט יחל להימכר בחנויות ב-20 בספטמבר תמורת 199 דולרים ולוואלה! TECH נודע כי הקונסולה צפויה להגיע גם לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • נינטנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully