וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערכים ליום הקניות של אמזון: הטיפים שיחסכו לכם כסף ויהפכו אתכם למומחי שופינג

ליאור ש', FlyingOut

11.7.2019 / 9:38

השנה אמזון תקיים את יום הפריים במשך יומיים ותציע הנחות של עשרות אחוזים על עד עשרות אלפי מוצרים. יום הקניות יערך בשבוע הבא, אבל רגע לפני כדי שתערכו ותכירו כמה טיפים שיחסכו לכם עד מאות דולרים

חבילות של אמזון. ShutterStock
הטיפים שיחסכו לכם מאות דולרים./ShutterStock

בעוד שבוע, ב-15 ליולי, אמזון חוגגת את Prime Day. למי שלא מכיר: שירות פריים הוא שירות הדגל של אמזון שמכוון לצרכנים תכופים ובפרט לתושבי ארצות הברית (אם כי ניתן להירשם לשירות עם כתובת מגורים בכל מדינה וכמו כן יש מדינות בהם פועל השירות מקומית). שירות פריים מציע יתרונות רבים ומגוונים ובפרט משלוח מהיר בתוך ארה"ב ללא עלות נוספת, מבצעים ייעודיים ותכני בידור רבים באתר אמזון בחיבור משרת אמריקני (כלומר בגלישה בארה"ב ו/או באמצעות VPN). המחיר הרגיל לשירות פריים הוא 13 דולרים לחודש (46 שקלים) או 119 דולרים לשנה (422 שקלים), עוד ישנה הנחה לסטודנטים בארה"ב ואפשר גם ליהנות מהחזר של 15 דולרים (53 שקלים) על המנוי השנתי במעבר דרך אתר הקאשבק TCB.

אבל - אמזון מציעה את שירות הפריים לתקופת ניסיון של 30 ימים בחינם. כלומר, הטבה בסך 13 דולרים (46 שקלים) אבל חשוב לזכור לבטל את המנוי בתוך חודש. וכן, ניתן להנות מההטבה הזאת עם כתובת מגורים בישראל וחשבון ישראלי לכל דבר ועניין. למיטב ידיעתי ההטבה הזאת לא מוגבלת לפעם אחת בלבד בחיי החשבון אבל נדרשת 'תקופת צינון' כלשהי לפני שהיא תוצע שוב לאותו חשבון. למי כדאי להירשם לחודש חינם בשירות פריים? בעיקר למי שטס לארה"ב הקיץ ומעוניין להזמין מספר מוצרים באתר או להנות מתכני הבידור של אמזון במהלך הנסיעה. כשמזמינים חבילות למלון, לדוגמה, עדיף להשתמש במשלוח מהיר שיבטיח את מועד קבלתן - וכאן בעצם נכנס היתרון של שירות פריים.

הבלוגר ליאור מהבלוג FlyingOut המתמחה בתעופה, מימוש של נקודות ועוד, עם טיפים שיחסכו לכם עד מאות דולרים לקראת יום הקניות, וגם לרוכשים התכופים של אמזון.

אמזון פריים מחירים. צילום מסך, צילום מסך
רוצים ליהנות מאמזון פריים רק בשביל יום הקניות? יש 30 ימים חינם, אבל אל תשכחו לבטל אחר כך./צילום מסך, צילום מסך

השתמשו באתרי קאשבק לפני כל רכישה

אתרי הקאשבק המובילים לרוב מציעים 2% עד 10% החזר לרכישות באמזון. באופן כללי ישנם מוצרים שברכישתם ניתן לקבל החזר גבוה יותר באופן שיגרתי ובפרט המוצרים של אמזון עצמה (לרבות שירות פריים כפי שציינתי קודם). בין מוצרי אמזון השונים אני ממליץ בחום על FireTV Stick ומבין אתרי הקאשבק המובילים, אני ממליץ בעיקר על TCB ועל Ebates.

אתרי קאשבק. צילום מסך, צילום מסך
פשוט להתקין תוסף שיחסוך לכם החל מדולרים בודדים ועד לאלפי דולרים./צילום מסך, צילום מסך

נצלו קרדיט באתרי קאשבק לטעינת חשבון אמזון

אתרי קאשבק מאפשרים למשוך את הכסף בדרכים שונות. רבים מעדיפים להשתמש בפייפאל, על אף העמלות, כי פסיכולוגית יש משהו בנוח בכסף שמגיע ישירות לחשבון הבנק בסופו של תהליך. אבל אני ממליץ להעדיף אפשרויות אחרות כמו קרדיט באמזון או כרטיסי חיוב נטענים (E-giftcards, אם כי אפשר בעקרון להפוך אותם לכרטיסים פיזיים). אתר TCB, לדוגמה, מאפשר למשוך את הכסף באמצעות כרטיסים של ויזה או אמריקן אקספרס. כרטיסי ויזה לא דורשים כתובת בארה"ב וכוללים בונוס של 5% על היתרה - ולכן זו האפשרות הטובה ביותר. בכרטיסים אלו ניתן להשתמש כדי לטעון כסף לחשבון אמזון או כמובן לשלם על הרכישות באתר על פי הצורך (אפשר להשתמש בחלק מהיתרה בכרטיס).

אמזון מחלקת כסף בהורדה ושימוש באפליקציה או בטעינת כסף לחשבון

באתר ניתן להטעין 100 דולר לחשבון אמזון, כך שאם אתם מבצעים רכישות תכופות, פשוט הטעינו 100 דולרים ותקבלו 10 דולרים נוספים במתנה, כלומר הנחה של עשרה אחוז. עוד מציעה אמזון כסף בהורדה ושימוש באפליקציה; ההצעה זמינה רק לחשבונות אמריקנים, רק למשתמשים חדשים באפליקציה ורק למנויי שירות פריים (לא כולל אלו בחודש ניסיון). במסגרת ההצעה ניתן קרדיט של 10 דולרים (35 שקלים) לאחר הורדת האפליקציה והתחברות ראשונה, 10 דוחרים נוספים לאחר רכישה ראשונה באפליקציה ו-5 דולרים (17 שקלים) נוספים לאחר שימוש ראשון בפונקציות המצלמה באפליקציה או אלקסה.

אמזון קאש. צילום מסך, צילום מסך
הטעינו כסף מראש ותיהנו מיתרה של עשרה דולרים נוספים./צילום מסך, צילום מסך

לא ממהרים עם המשלוח? השתמשו בתוכנית No-Rush Shipping וקבלו כסף

התוכנית זמינה למנויי פריים בלבד אשר זכאים, כאחת מהטבות פריים, למשלוח מהיר ללא עלות נוספת (48 שעות). בחלק מההזמנות אמזון תציע אוטומטית אפשרות לבחור במשלוח איטי יותר (שישה ימי עסקים) ובתמורה אפשר לקבל הנחה מיידית על ההזמנה או קרדיט שבו ניתן להשתמש למגוון מסוים של רכישות הרלוונטיות למנויי פריים כמו תכני בידור ומשלוחי PrimeNow. המשתמש בממוצע כנראה יעדיף את ההנחה המיידית אבל אין אפשרות בחירה אלא הצעה אחת בכל מקרה.

זו אפשרות מצוינת עבור מי ששולח חבילות לכתובת של חבר בשבועות לפני הגעתו לארצות הברית, למי שמבלה תקופה ארוכה יחסית במלון אחד וגמיש במועד קבלת החבילה ולמי שמתארח במלון שמוכן לקבל עבורו חבילה בימים שלפני הצ'ק-אין ולשמור עליה ללא עלות נוספת (שימו לב שרוב המלונות בערים הגדולות דורשים עמלה על קבלת חבילות) לפרטים נוספים לחצו כאן.

אמזון no rush shipping. צילום מסך, צילום מסך
לא ממהרים? תוכלו לחסוך כסף./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully