וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק חסר נטפליקס: כורסת העיסוי שפוגשת את עולם הטכנולוגיה

11.7.2019 / 12:09

מי צריך ללכת למסאג'? כורסאות העיסוי הפכו לחכמות מתמיד, ומאפשרות יכולות שטרם נראו בעבר כמו הרגשת "אפס כוח משיכה". בשבועות האחרונים הושקו כורסאות חדשות במחירים אטרקטיבים, המציעות יכולות שטרם נראו

אפולו. יח"צ,
רק חסר נטפליקס./יח"צ

רק חסר נטפליקס וזו ללא ספק תהיה הכורסה שאנשים לא יזוזו ממנה: חברת ד"ר גב החלה למכור בשבועות האחרונים את כורסת אפולו, כורסה חכמה שמביאה 22 תוכניות אוטומטיות, מערכת רמקולים בתוך הכורסה, מסך טאצ' ועוד 17 תכניות עיסוי בהתאמה אישית. הטכנולוגיה של הכורסה החדשה שמה דגש על ארבעה מימדים: אורך, רוחב, עומק וקצב, מתוך גישה לספק עיסוי שנעשה על ידי אדם. התנועות בכורסה נעות לאורך ורוחב הגוף, המהירויות והלחצים המופעלים על הגוף משתנים, וכן הקצב הוא דינאמי, איטי עד מהיר.

מסך מגע. מייקי לוי, מערכת וואלה!
22 תוכניות אוטומטיות ומערכת רמקולים./מערכת וואלה!, מייקי לוי

אחת מהתכונות היחודיות של הכורסה, זוהי היכולת לספק תנוחת "אפס כוח משיכה", התנוחה האידיאלית לעיסוי, שמפחיתה את הלחצים הנוצרים על עמוד השדרה והופכת את העיסוי למפנק, משחרר ומרגיע. הכורסה זמינה בחנויות ד"ר גב במחיר מבצע של 17,990 שקלים במקום 21,990 שקלים. מדובר במחיר יחסית אטרקטיבי לעומת הכורסאות החכמות האחרות שזמינות בשוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ishare. יח"צ, מערכת וואלה!
מועצבת וזולה יותר./מערכת וואלה!, יח"צ

עוד השיקה עבור הקהל הצעיר יותר או כאלו שמחפשים ספא יותר סולידית, את כורסת העיסוי Share. הכורסה מסוגלת לבצע שיאצו, לרבות עיסוי צוואר עם אופציה לכוון מעלה או מטה, עיסוי גב תחתון, גב עליון, ירך, מותן וגם חימום. . עוד היא מגיעה עם שני רמקולים המתחברים בצורה אלחוטית, ומאפשרים האזנה למוזיקה תוך כדי "הטיפול. כאמור, מדובר בכורסה סולידית יותר, המעוצבת בצורה מעוגלת וייחודית, כך שהיא תעניק לסלון נגיעה מודרנית, וגם נחשבת לזולה יותר משאר הכורסאות שזמינות בשוק. הכורסה זמינה כבר עכשיו בחנויות ד"ר גב במחיר מבצע של 4,490 שקלים במקום 5,990 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • ד"ר גב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully