וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת LG משיקה את מסכי הטלוויזיות החדשים לשנת 2019

11.7.2019 / 14:40

חברת LG השיקה את סדרת מסכי הטלוויזיה לשנת 2019. הסדרה כוללת מסכים במחיר התחלתי של החל מ-2,300 שקלים לסדרה הפשוטה ועד לעשרות אלפי שקלים בסדרה הבכירה. הבשורה: מסך OLED במחיר שהוא סוף סוף נגיש

מסכי OLED CES 2019 LG. LG,
מסכי ה-OLED החדשים של LG/LG

חברת LG השיקה אמש (רביעי) יחד עם היבואנית ח.י אלקטרוניקה את המסכים החדשים לשנת 2019. הדגמים החדשים כוללים בין היתר מעבד תמונה משופר, לטובת איכות צפייה חלקה, איכות שמע משופרת, תמיכה בתקן HDR10 בכל הטלוויזיות, המאפשר טווח צבעים דינמי רחב וממשק WebOS מעודכן. גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל מסר: "LG מובילה את המגמה המקומית והגלובלית לצריכת תכנים וערוצים ישירות דרך הטלוויזיה באמצעות אפליקציות ומייתרת את השימוש בממיר חיצוני".


למעשה, LG התרכזה השנה בעיקר בנושא התוכנה, כשלאחרונה אנו רואים לא מעט מסכים שמייתרים לחלוטין את הצורך בממיר. האפליקציות של סלקום ופרטנר, לדוגמה, זמינות כבר ברוב המסכים החכמים ובסטרימרים של אפל וכן כאלו שמריצים אנדרואיד. "כיום, טלוויזיות LG מציעות את מגוון האפליקציות הרחב ביותר ותומכות ב- סלקום TV, פרטנר TV, Next+ ולאחרונה השקנו את אפליקציית HOT", הוסיף בן יהודה. עוד הסדרות החדשות כוללות מגוון טכנולוגיות, כשביניהן כמובן סדרת ה-OLED. המסכים יושקו במגוון גדלים החל מ-"43 ועד ל-"86, וכאמור משלבים את הדור הבא של מעבדי הטלוויזיה של LG.

סדרת מסכי ה-Nano Cell LG CES 2019. LG,
סדרת מסכי ה-Nano Cell של LG/LG

טלוויזיות ה-OLED החדשות של LG, ביניהן הדגמים W9, E9 ו-C9, מספקות, על פי החברה, את איכות התמונה והסאונד הטובה ביותר שאי פעם היו במסכי LG. זאת בזכות האלגוריתם ללמידה עמוקה, שפתוח ממאגר מידע רחב של מעל למיליון נקודות חזותיות המזהה את איכות התוכן המקורי וקובע את שיטת השדרוג הטובה ביותר לאיכות הפלט החזותי. האלגוריתם וניתוח הנתונים מאפשרים דיוק בזיהוי תוכן ופלט חזותי אופטימלי. גם בשנה שעברה LG שמה דגש על תחום הבינה המלאכותית על מנת לשפר את איכות התמונה במסכים שלה. תג המחיר של מסכי ה-OLED, המהווים את סדרת הפרימיום של החברה, יחל ב-8,490 שקלים, מסכי ה-NanoCell יחלו ב-3,790 שקלים ומסכי ה-UHD BIG יחלו ב-2,300 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully