וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה מבין שהמצאנו קטגוריה": בבנק הפועלים מסכמים את הצלחת אפליקציית "ביט"

15.7.2019 / 15:16

בנק הפועלים חגג בשבוע שעבר כשאפליקציית "ביט" להעברת כספים, זכתה בתחרות "האפי" היוקרתית. אחרי שלוש שנים של פעילות ו-2 מיליון משתמשים פעילים, בבנק הפועלים נרגעים, מסכמים את ההצלחה ומתכוננים לעתיד

אפליקציית bit.
אפליקציית bit

בשבוע שעבר זכה בנק הפועלים בתחרות האפי עם שלושה פרסים. תחרות האפי הישראלית הינה תחרות יוקרתית בעולם השיווק, כשאפליקציית ביט זכתה בפרס היוקרתי ביותר: אפי פלטינום. "זה כבוד גדול. אנחנו עובדים קשה ופתאום לקבל את ההכרה הזאת דווקא מגוף כל כך רציני, מתהליך שהוא ממוסד", אמר סער זכריש, מנהל הדיגיטל בחטיבת החדשנות בבנק הפועלים. "זה גורם לך לסכם שנתיים של עשייה ואתה מבין שהמצאנו קטגוריה. זו לא הייתה כניסה לקטגוריה חדשה, זו הייתה המצאת קטגוריה, המצאת סטנדרט של שירות, הגענו ל-2 מיליון משתמשים. נוצר פה מותג שיש לו עוצמה מאוד גדולה", הוסיף.

לפני שלוש שנים שוחררה אפליקציית ביט, בסוף 2016, כשבשוק התשלומים שוחררה אפליקציית PayBox שלימים נרכשה על ידי בנק דיסקונט, ומאוחר יותר הצטרף בנק לאומי עם המותג הצעיר "פפר פיי". "ראינו שירותים דומים בשוק הסקנדינבי. שלחנו משלחות שיראו ויתנסו בשירות של הדנים", אמר סער. "הגענו לכמה תובנות והיה מאוד ברור שזה שוק שמנצח אחד. כמו שיש gett אחד, יש ווטסאפ אחד, בסוף אפליקציות שכולם משתמשים בהם וזה היה ברור שאנחנו צריכים לצאת מהר כדי לנצח ולהביא יתרון תחרותי", הוסיף. עוד ציין בתוך שלושה חודשים מהרגע שקיבלו את ההחלטה, האפליקציה "ביט" שוחררה לחנויות האפליקציות.

אך לבנק היו כמה אתגרים בדרך, כמו התפיסה הישראלית שבה אנשים הרגישו פראיירים כשהם לא מבקשים כסף בחזרה על מנת פלאפל שקנו לחבריהם, או החברים שהרגישו שהם קמצנים כשהם ביקשו כסף על מנת הפלאפל. "זה מתבסס על תובנה שמאז גם פנו אלינו כל מיני חברה שחוקרים את התופעה הזאת. יש המון המון מיקרו הלוואות", סיפר זכריש. "אתה לא צריך לפתוח חשבון בנק בבנק הפועלים, אתה משתמש בשירות של הבנק. זה מייצר אתגר כשאתה יוצא לדרך ועושה את זה בפעם הראשונה, גם איך שמתייחסים לזה, איזה תהליך הצטרפות עושים, כשזה חייב להחיות פשוט קל, נוח ואינטואטיבי.

עוד סיפר כי בעתיד הם מתכוונים להפוך את ביט לאמצעי התשלום המרכזי בהתנהלות היומיומית. "דומינוס זו דוגמה לשיתוף פעולה שנשיק בקרוב. ואנחנו נכנסים לעוד ועוד מקומות שבהם יש לנו הזדמנות להביא את הבשורה ליותר תחומים, כמו ביטוחים, קופות חולים וכל גוף שצריך לזכות אותך על כסף", הוסיף. ואיך האפליקציה משכה כל כך הרבה משתמשים? זכריש סיפר כי מאחורי כל כפתור או צבע, יש מחשבה רבה. "זה חלק מהקסם של האפליקציה. יש כאן אנשים שהם מקצועניםו התשוקה שלהם מדהימה. את הכל בדקנו מול הלקוחות עד שהגענו לרוטב הסודי", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully