וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליוני שקלים ביומיים: כמה הישראלים הוציאו בפריים דיי של אמזון?

17.7.2019 / 12:56

הפריים דיי של אמזון, שהחל ביום שני האחרון, נחגג ב-48 שעות של מבצעי ענק וכבר הספיק לרוקן את הכיס הישראלי. היומיים האחרונים גרמו ליותר ישראלים מאי פעם, עלייה של כ-40 אחוזים, להזמין יותר ולהוציא יותר מבכל יום שגרתי. בארצות הברית צופים רווחים של מיליארדים

אמזון פריים דיי Amazon Prime Day. AP
הפריים דיי של אמזון שבר שיאי מכירות. חבילה מהפריים דיי של אמזון/AP

הפריים דיי, יום הקניות של אמזון, הסתיים הבוקר (רביעי) בשעה 10:00, ונדמה שהקונה ישראלי למד לבזבז מכיסו לא מעט לטובת העניין - ולנצל את הנחות הענק שהציע אתר הקניות הגדול בעולם. בשנים הקודמות, אמזון בחרו לקיים את הפריים דיי במשך 24 שעות בלבד, אולם כשהבינו את הפוטנציאל הענק, החליטו לנסות השנה משהו שלא ניסו מעולם - 48 שעות רצופות של מבצעים, במיוחד למנויי הפריים של החברה. בשנה שעברה, האתר של ענקית הקניות קרס מספר פעמים לאור מספר הלקוחות. השנה האתר נותר יציב ובאמזון אף החליטו לעשות משדר חי בו היא מסקרת את כל המוצרים במבצע.

מנתוני מקס, לאומי קארד לשעבר, עולה כי ביומיים הראשונים של חגיגות הפריים הדיי חלה עלייה של 40 אחוזים בכמות הלקוחות ובכמות העסקאות בהשוואה ליום הקניות של אמזון, הפריים דיי, בשנה שעברה. עם זאת, נמשכת מגמת הירידה בסכום העסקה הממוצעת. במהלך הפריים דיי, חלה ירידה של כ-38 אחוזים בסכום העסקה הממוצעת בהשוואה ליום ההנחות של השנה שעברה. על פי ההערכות, היקף הרכישות של הישראלים עומד על כ-5.5 מיליון שקלים עד כה. מהנתונים ניתן להסיק שהלקוחות אכן קונים ויותר, וכן כמות הלקוחות לעומת השנה שעברה עלתה באופן משמעותי, אולם הישראלים בוחרים לקנות מוצרים זולים יותר.

אמזון פריים דיי Amazon Prime Day. AP
המשלוחים כבר בדרך לישראל. חבילות מהפריים דיי של אמזון/AP

לאמזון פריים מעל ל-100 מיליון מנויים משלמים רק בארצות הברית, וכמו בכל פריים דיי, מספר המנויים גדל באופן משמעותי ביומיים האחרונים. עם זאת, מבדיקה של בלומברג ונותני חברת החיפוש Captify, מילות החיפוש "ביטול מנוי אמזון פריים" הגיעו בעצמם לשיא חיפוש ביומיים האחרונים. מנויי פריים מוציאים כ-1,400 דולרים מדי שנה, כ-600 דולרים יותר מאלו שלא מנויי פריים. במהלך הפריים דיי, 20 אחוזים מהאמריקאים שטענו כי קונים מאמזון, אמרו כי יוציאו מעל 300 דולרים ברכישות. ולכן, מן הנתונים הללו עלה כי האמריקאים צפויים להוציא כ-5.8 מיליארד דולרים במלך ימי הקניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully