וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחבת לתחום האודיו: אידיגיטל תאפשר התנסות וייעוץ בעולם השמע

17.7.2019 / 15:24

חברת אידיגיטל, רשת חנויות הפרימיום היחידה של אפל בישראל, מודיעה על כניסתה לעולם האודיו. החברה תאפשר התנסות וייעוץ מקצועי מבין מגוון רחב של אוזניות ורמקולים במחיר התחלתי של 99 שקלים

אוזניות האוס אוף מארלי. מייקי לוי, מערכת וואלה!
ייעוץ והתנסות במגוון רחב של מוצרי שמע./מערכת וואלה!, מייקי לוי

חברת אידיגיטל מכריזה על מהלך שמטרתו להנגיש את עולמות האודיו לצרכנים. החברה תציע בחנויות התנסות וייעוץ מקצועי בבחירה נכונה של אוזניות. לטענת החברה, שני שליש מבעלי האוזניות רכשו את האוזניות בשנה האחרונה ויותר ממחצית מבעלי הרמקולים רכשו רמקול בשנה האחרונה. "תחום הסאונד הולך ומתפתח, והשימוש באוזניות ורמקולים הפך לחלק מחיי היום-יום של כולנו, ולכן החלטנו להגביר את פעילותנו בתחום", אמרה מנכ"לית iDigital, איילת צרפתי-רוזן.

במסגרת הפעילות, הרחיבה הרשת את מגוון מוצרי האודיו שהיא משווקת והיא מציעה כעת רמקולים ואוזניות בקשת רחבה של מותגים, איכות ומחירים, החל מ-99 שקלים. אידיגיטל מציעה את המותגים הפופולריים בעולם ובישראל: Bose, JBL, Beats, Marley, rHD ועוד. את מרבית ממוצרי האודיו, תאפשר לצרכנים לחוות ולנסות את המוצרים. עוד תציע הרשת נציגים שעברו הדרכות נרחבות בתחום האודיו והמוצרים, על מנת לאפשר להתאים בדיוק את האוזניות המושלמות לדרישת הצרכן. "זיהינו הזדמנות בשוק הסאונד מאחר ומדובר בשוק גדול שלא מקבל היום מענה מספק בחוייה הקמעונאית", הוסיפה צרפתי - רוזן. "רשת אידיגיטל מתמחה ביכולת להציע ללקוחותיה שילוב של התנסות, איכות ויעוץ מקצועי ועתה, נוכל להציע את זה גם בתחום הסאונד".

  • עוד באותו נושא:
  • אידיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully