וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך מערכת? בדקנו את הרמקולים החדשים של SVS

9.8.2019 / 9:42

חברת SVS לא זרה בעולם הקולנוע הביתי, אולם לא היה לה מעולם מתחרה חזק בשוק הסאונדברים ורמקולי הבלוטות לסמארטפון. עם ה-Prime Wireless, החברה מקווה להתגבר על כך ולהציע תחלופה במחיר שלא יפגע בכיס ועם איכות סאונד טובה יותר. האם היא מצליחה לעשות זאת? בדקנו

רמקולים SVS. עמית לגו, מערכת וואלה!
הרמקולים החדשים של SVS/מערכת וואלה!, עמית לגו

חברת SVS מוכרת לכל חובב קולנוע ביתי, והיא נחשבת לאחת מחברות האודיו הגדולות והפופולריות ביותר בתחום. החברה האמריקנית מוכרת בעיקר הודות לסאבוופרים שלה, שבמיוחד בישראל הפכו לרבי מכר הודות לתג המחיר הנמוך. עם זאת, לחברה יש גם מגוון רחב של רמקולים וסטים לקולנוע ביתי שלא יביישו גם את המערכות של החברות הגדולות ביותר. באופן אישי, יצא לי להתנסות יותר מפעם אחת במוצרי החברה ובעיקר בסאבוופרים שלה. מתן הדגש של איכות הסאונד בהחלט בא לידי ביטוי בכל מוצר וחתימת האודיו נשארת דומה בין הסדרות השונות - מתן דגש רחב יותר על התדרים הנמוכים, שאחראים על הבאסים, ופחות על התדרים הגבוהים.

כעת, החברה רוצה לכבוש שוק נוסף, שוק הצרכנים שלאו דווקא מחפש את המערכות הגדולות והיקרות, אלא את הרמקולים הקטנים לשמוע בהם מוזיקה ולראות איתם חדשות. הרמקולים המוגברים שבדקנו, ה-SVS Prime Wireless Speakers, למעשה הגיעו להתחרות בסאונדברים ומקרני הקול של יצרניות הטלוויזיה, אולם כפי שתקראו בהמשך, קשה לעשות את ההשוואה הזאת. מדובר בתחומים שונים לחלוטין בעולם האודיו, אך SVS הצליחה להציג מוצר שיגרום לכל חובב מהתחום ליפול מהכיסא שלו. אז מה חשבנו על הרמקולים החדשים של החברה? יש עדיין מקומות לשיפור בתוכנה, אך החומרה מצוינת.

  • עוד באותו נושא:
  • רמקולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully