וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוזיקה היא סם החיים": הבכירים של ההיי-טק הישראלי שלא יכולים בלי מוזיקה

20.7.2019 / 6:06

הם הגיעו למשרות בכירות בתעשיית ההיי-טק, ובמקביל הם לא יכלו בלי המוזיקה שעזרה להם בשגרת היום העמוסה. הבכירים של עולם ההיי-טק מספרים על הקשר שבין תרבות העבודה לכך שהם מנגנים או מתקלטים

התנאים מפנקים, המשכורות גבוהות, וכולם רוצים לעבוד במגזר ההיי-טק, אך לזה נלווה עומס בלתי נגמר, לחץ ושעות עבודה ארוכות במיוחד. איך מפיגים את הלחץ ונרגעים? שוחחנו עם כמה בכירים בעולם ההיי-טק שסיפרו על האהבה שלהם למוזיקה, על החשיבות למצוא זמן לנגן בין לבין, ועל כך שמדובר במפלט. עוד הם מספרים על הקשר שבין תרבות ההיי-טק, התכנות והמוזיקה.

תומר להב: דירקטור מרכז מחקר ופיתוח ב-EKO

תומר להב, דירקטור מרכז מחקר ופיתוח בחברת EKO, גיטריסט בלהקה המלווה את יוני בלוך שהינו גם מנכ"ל ומייסד חברת EKO. להב מנגן על גיטרת בס ותופים. להב לומד נגינה ותכנות מגיל 10 ולאורך כל חייו שני התחומים האלה ליוו אותו, "יש המון במשותף לנגינת מוזיקה עם אנשים אחרים ביחד לבין לכתוב תוכנה עם אנשים אחרים, החל מלקבל השראה מאנשים אחרים ועד פתרונות קריאטיביים לבעיות, כמו בלהקה כך גם בחברה טכנולוגית. בשניהם יש הרבה צדדים יצירתיים וטכניים, זה עניין של העבודה בתמהיל של אנשים שונים", אמר. EKO הוא סטארטאפ טכנולוגי, שייצר פלטפורמה וידאו אינטרקטיבי בה הצופה בוחר כיצד לראות את הוידאו ולאן העלילה תתקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully