וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שעושה הון מתמונות של ישבנה באינסטגרם

7.8.2019 / 5:58

נטליה גאריבוט, ברזילאית שמתגוררת במיאמי, צברה מעל 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם בזכות התמונות הנועזות שהיא מעלה לשם - וזה שווה לה הרבה מאוד כסף (והצעות נישואים): "המשפחה שלי גאה בי על זה"

אתר רשמי

זה לא סוד שאפשר לעשות הרבה כסף מהאינסטגרם אם יש לך הרבה עוקבים. נטליה גאריבוט, 26, ברזילאית שמתגוררת במיאמי טוענת שהיא עושה מעל 250 אלף דולרים בשנה באמצעות פרסום תמונות של ישבנה השופע. היא טוענת שפוסט בודד שהיא מעלה עשוי לזכות אותה בסכום של כ-4,000 דולרים ומזכה אותה במאות הצעות נישואים בכל יום.

בזכות התמונות שהיא מעלה של גופה המחוטב והמעוצב, לנטליה יש 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם והיא טוענת שהמשפחה שלה ממש גאה בה ומעריצה אותה על מה שהיא עושה. "המשפחה שלי ממש גאה בי, למרות שלפעמים אנחנו מתווכחים על סוג התמונות שאני מעלה", אמרה.

עוד בנושא
למה כולם פתאום חושפים ישבן באינסטגרם ואצל מי נמצאות כל התמונות?
ברשת לועגים לירכיים של "הנערה עם ישבן הפלדה": "היא עוד תהרוג מישהו"

View this post on Instagram

Who's hands are these ? @kowatches

A post shared by Natalia Garibotto (@nataagataa) on

נטליה, שכרגע עדיין רווקה, מקבלת אינספור הודעות ממעריצים בכל שבוע ובדרך כלל גם מזהים אותה ברחוב. את האנשים ששולחים לה הודעות גסות ולא ראויות היא חוסמת מיד. נטליה החלה לעשות כסף באינסטגרם לפני שנתיים ואמרה על כך: "אני אוהבת איך שאני נותנת השראה לגברים וגם לנשים ללכת למכון בכל יום ולהתאמן".

אבל נטליה היא לא רק ישבן ועיניים יפות. יש לה תואר בעסקים וחוקה מאוניברסיטת מיאמי והיא עסקה לפני כן בנדל"ן. העצה שלה לאנשים שעוקבים אחריה היא: "תמיד תהיה אמיתי עם מי שאתה ובמה שאתה טוב. מה שעובד לאדם אחד, לא בטוח יעבוד למישהו אחר".

הדוגמנית, שגם עושה מעל 319 אלף דולרים בשנה מסחר במניות, נכסים ומכירה של שמן לשיזוף, טוענת ש"לא בהכרח צריך לעבוד קשה, אלא צריך לעבוד חכם".

עוד בוואלה!

דוגמנית נקטה בצעד קיצוני כדי להוכיח למבקריה שישבנה אמיתי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully