וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר בראש הרשימה: מחירון הסלבס באינסטגרם נחשף ולא תאמינו כמה הם מרוויחים

24.7.2019 / 10:25

החל מחצי מיליון דולרים ועד אפילו מעל למיליון דולרים. אלו הסכומים שכוכבי האינסטגרם מרוויחים עבור פרסום של תמונה אחת בלבד. את הסכומים האלו, משקיעות החברות הגדולות על מנת לקבל חשיפה ישירה וממוקדת למאות מיליוני עוקבים. הרשימה והרווחים נחשפים

גראמי 2019 קיילי ג'נר. GettyImages
קיילי ג'נר/GettyImages

מיליון ו-266 אלף דולרים לתמונה אחת, זה הסכום שמרוויחה הצעירה קיילי ג'נר. חברת Hopper המפתחת תוכנה המתמחה בפרסום באינסטגרם ומונה מעל 1,000 לקוחות ביותר מ-55 מדינות, פרסמה את רשימת עשירי האינסטגרם. קיילי ג'נר כבשה את הפסגה כבר שנה שנייה ברציפות והדיחה את אחותה קים קרדשיאן ואת הזמרת סלינה גומז, בדרכה אל המקום הראשון והפכה לאושיית הרשת שמרוויחה הכי הרבה עבור תמונה. ג'נר הצעירה בת 21 בלבד ובעבר כבר דיווחנו כי היא צפויה להיות המיליארדרית הצעירה בעולם. הרשת החברתית אינסטגרם פתחה קהל חדש לפרסום ממוקד. הכוח של אושיות הרשת האלו גובר על כלי תקשורת מובילים בעולם, כשלקיילי ג'נר מעל ל-141 מיליון עוקבים.

אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות ביותר בעולם עם למעלה ממיליארד ו-500 מיליון משתמשים חודשיים פעילים. הרשת יצרה דרך חדשה לתקשר וכיום הצעירים מבלים בעיקר באינסטגרם והרבה פחות ברשתות החברתיות האחרות, ואפילו בשיחה פנים מול פנים. המיידיות והשיתוף ברשת, הופכים את החוויה לפשוטה וצעירה בהרבה מזו של הרשת החברתית פייסבוק. לא בכדי, קיילי ג'נר והאחרים ברשימה, מרוויחים סכומים שנעים מכמה מאות אלפי דולרים לתמונה ועד למיליון דולרים ומעלה לתמונה אחת.

View this post on Instagram

la vida es bella

A post shared by Kylie ✨ (@kyliejenner) on

במקום הראשון כאמור, קיילי ג'נר עם מיליון ו-266 אלף דולרים לפרסום של תמונה. במקום השני הזמרת האמריקאית אריאנה גרנדה שגובה 966 אלף דולרים, אחריה שחקן הכדורגל כריסטיאנו רונלאדו, שבשנה שעברה סוכם כי יעבור לשחק ביובנטוס בשכר של 30 מיליון אירו לעונה עם 975 אלף דולרים לתמונה. במקום הרביעי קים קרדישיאן ווסט עם 143 מיליון עוקבים וגובה 910 אלף דולרים, במקום החמישי הזמרת סלינה גומז, שהייתה בשנה שעברה במקום השני, עם 153 מיליון עוקבים וגובה 886 אלף דולרים. במקום השישי דווין ג'ונסון עם 148 מיליון עוקבים שגובה סכום של 882 אלף דולרים.

במקום השביעי ביונסה עם 129 מיליון עוקבים וגובה 785 אלף דולרים. אחר כך טיילור סוויפט עם 119 מיליון עוקבים וגובה 748 אלף דולרים, במקום התשיעי שחקן הכדורגל ניימאר ג'וניור עם 122 מיליון עוקבים וגובה 722 אלף דולרים. ובמקום העשירי ג'סטין ביבר עם 115 מיליון עוקבים בלבד וגובה רק 722 אלף דולרים עבור תמונה.

View this post on Instagram

really glad i checked the mail

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully