וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בישראל? נטפליקס משיקה חבילה חדשה בעשרה שקלים בלבד

26.7.2019 / 0:25

הדיווחים בחודשים האחרונים לא מבשרים טובות עבור נטפליקס. קצב הצטרפות המנויים ירד באופן משמעותי, ובחודש שעבר, החברה דיווחה לראשונה על נטישה של משתמשים בארצות הברית. במטרה להחזיר את גידול המנויים לקצב של הרבעון הראשון, נטפליקס תציע חבילה בעשרה שקלים בלבד

טריילר "דברים מוזרים" עונה 3/נטפליקס

בוידאו: הטריילר לעונה השלישית של "דברים מוזרים"

נטפליקס בדרכה לכבוש שוק נוסף בעולם הזרמת התוכן, ומקווה שהוא יביא לעלייה בקצב הצטרפות המנויים. לפני כשנתיים נטפליקס יצאה מתחומי ארצות הברית למספר ענק של מדינות, ישראל ביניהן, והביאה לצמיחה משמעותית בכמות המשתמשים שלה. עם זאת, בחודשים האחרונים נחתמה ירידה בקצב ההצטרפות, וזאת בעקבות החוסר בתוכן מקורי חדש והעלאת המחירים המפתיעה. כעת, בתקווה להביא לגידול בכמות המנויים של השירות, נטפליקס משיקה תוכנית חדשה וזולה במיוחד, במחיר של עשרה שקלים בלבד, שתאפשר למשתמשים לראות את התוכן רק דרך הסמארטפון.

החבילה החדשה מיועדת לשווקים כמו הודו, בהם החברה צברה רק כמה מיליוני מנויים, בעוד שהאוכלוסייה הכוללת מונה מעל למיליארד תושבים. החבילה תגביל את המנויים למסך אחד בלבד ובאיכות סטנדרטית בלבד, משמע ללא HD, ולא תאפשר את ההזרמה של התוכן למסכי טלוויזיה. כלומר, תוכלו לצפות בתוכן רק במכשירים הניידים. חרף ההגבלות, בנטפליקס מצפים שהחבילה החדשה תמשוך כ-100 מיליון מנויים חדשים בשנים הקרובות. החבילה צפויה גם להתחרות בשירותים של דיסני ואמזון, שגם זמינים מזה זמן רב בהודו ולהם כבר 300 מיליון מנויים.

בית הנייר עונה 3. נטפליקס,
האם נטפליקס תצליח לחזור למספרים הגבוהים שלה?/נטפליקס

נטפליקס חוותה לא מעט קשיים בחודשים האחרונים, וברבעון השני של 2019 דיווחה לראשונה על ירידה בכמות המנויים בארצות הברית, כ-100 אלף ליתר דיוק. עוד החברה הצליחה לגייס רק 2.7 מיליון מנויים חדשים מרחבי העולם, למרות שחזו בתחילת הרבעון כי המספר יעמוד על חמישה מיליון. המספרים המאכזבים האלו עבור נטפליקס מגיעים לאחר הרבעון הראשון שלה ב-2019, שהיה הטוב ביותר מאז הקמת החברה לפני 12 חודשים. במהלכו, החברה זכתה ב-10 מיליון מנויים משלמים חדשים בתוך שלושה חודשים בלבד. על פי הדיווחים, נראה כי החבילה החדשה לא תגיע לאזורים המערביים בקרוב, כך שלא נוכל לצפות לה בקרוב כאן, בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully