וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך הטכנולוגיה: עולמו הקסום של הארי פוטר נחת בישראל

26.7.2019 / 0:32

עולמו של הארי פוטר מגיע לישראל במסגרת תערוכת ענק של דיזינגוף סנטר. בתערוכה תוכלו למצוא סדנאות ומגוון רחב של פעילויות לילדים, לצד המשקאות והמאכלים מהסרטים וחנות פופ-אפ שנפתחה במיוחד. כך גם הטכנולוגיה בתערוכה תביא אתכם לעולמו הקסום של הארי פוטר

יח"צ - חד פעמי

בוידאו: אלכס קפלן, מנהל השיווק של דיזינגוף סנטר, מספר על תערוכת הארי פוטר

בתחילת השבוע, מתחם הקניון שבלב תל אביב, דיזינגוף סנטר, עוצב מחדש על מנת לארח את עולם הקסמים של ג'יי קיי רולינג. החל מספסלים ויצירות אמנות המבוססות על הדמות הארי פוטר ועד לתצוגות גדולות של האביזרים המקוריים מצילומי הסרטים, מדובר בחודש חג עבור מעריצי סדרת הספרים. באירוע הושקע למעלה ממיליון וחצי שקלים, ומלבד תערוכות האומנות ואבזירי האופנה, הוא מביא איתו גם כמה יכולות טכנולוגיות כדי לחבר בין קהל המעריצים לעולמו של הארי פוטר. נכון, כנראה תרצו להצטלם ברציף הרכבת המפורסם, אולם ישנה גם עמדת מסך ירוק שיכולה בתוך רגעים למקם אתכם בכל מקום בעולם הקולנועי של סדרת הספרים. כמו כן, תוכלו ליצור סרטונים מגניבים במיוחד עם גלימת ההיעלמות והאפליקציה החדשה, שתאפשר לכם להיעלם בכמה רגעים.

"באופן אישי, כמעריץ הארי פוטר, משמחת אותי במיוחד העובדה שהסנטר, מרכז הקניות עם הברק על המצח, הינו הגוף הראשון שהצליח לקבל אישור רשמי להוציא מוצרים מקוריים מסט הצילומים ולהציגם באירוע", אמר דן פילץ, מנכ"ל ובעלי דיזינגוף סנטר. "ואני גאה לאפשר לחובבי הארי פוטר ולסקרנים טעימה מהעולם שלו, בלי לטוס עד לונדון", הוסיף. זו הזדמנות לאפשר גם לדור הצעיר, שטרם הספיק להתחבר לעולם הקוסמים של הארי פוטר, לבוא ולנסות את שלל הסדנאות שהאירוע מציע. עוד האירוע יכלול חנות הדומה לזו שבלונדון ודוכן "פונדק שלושת המטאטאים" בו ניתן יהיה לטעום את המשקה המפורסם מהספרים - "הבירצפת", המורכב מבירה וקצפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully