וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיפקידו גם את בן משפחתם היקר להם ביותר": הרשת צוחקת על הצהרת הנאמנות לנתניהו

עוד יום, עוד ממים ברשת. בעקבות דבריו של ליברמן על האפשרות שימליץ על מועמד אחר להרכבת הממשלה, כל 40 המועמדים הראשונים בליכוד חתמו על הצהרה שלפיה ראש הממשלה הוא המועמד היחיד מהמפלגה. הרשת כמובן לא פסחה על ההזדמנות להתבדח על כך

ישיבת ממשלה, 14 ביולי 2019. ידיעות אחרונות, אוהד צויגנברג, אתר רשמי
"המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה". נתניהו/אתר רשמי, ידיעות אחרונות, אוהד צויגנברג

עוד יום, עוד סיבה לרשת להתפקע מצחוק. אמש פורסם כי בין חברי מפלגת הליכוד הועברה הצהרה לחתימה, הקובעת כי כל החתומים עליה מאשרים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הינו המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה. הרשת כמובן לא פסחה על ההזדמנות להתבדח על נוסח ההצהרה ועל עצם קיומה, וכמובן השקיעו את היממה האחרונה ביצירת לא מעט ממים. "למה לעצור במכתב התחייבות? כל חבר/ת כנסת יפקידו בידי נתניהו את בן משפחתם היקר להם ביותר, כך שגם תהיה ערבות פיזית ולא סתם חתימה", כתב אחד הגולשים. גולש אחר הגיב "למיקי זוהר אישרו במקום חתימה לקשקש קשקוש קטן ולהדביק מדבקות לב".


בהצהרה המקורית שנשלחה אתמול בבוקר נכתב: "אנו החתומים מטה, המועמדים ברשימת הליכוד לכנסת ה-22, מדגישים כי לא נקבל שום תכתיב משום מפלגה אחרת. ללא תלות בתוצאות הבחירות, ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה - ולא יהיה שום מועמד אחר. אבקש את אישורך בהודעה חוזרת כדי לצרף את שמך לעצומה". סיכמנו את הממים המצחיקים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully