וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיזר אחד שווה שני מסכים: LG תחשוף בחודש הבא סמארטפון מתקפל עם טוויסט

7.8.2019 / 7:25

בסמסונג כבר הודיעו שהם מוכנים להשקת המכשיר המתקפל מחדש, וכעת נראה ש-LG רוצה להצטרף למירוץ בעצמה, אבל עם גרסה שונה. בסרטון טיזר שפרסמה החברה אישרה כי תחשוף סמארטפון חדש במהלך תערוכת IFA שיגיע עם שני מסכים - אבל יש קאץ'

בשעה שסמסונג נאלצה לדחות את השקת הסמארטפון המתקפל, לבצע מקצה שיפורים ולהשיקו מחדש, ווואווי מסרה כי הוא עדיין לא מוכן להשקה רשמי, נראה כי ב-LG החליטו לאמץ גישה שונה למכשיר הקונספט העתידני. הסמארטפון החדש צפוי להיחשף לראשונה בכנס הטכנולוגיה IFA, המתקיים מדי שנה בחודש ספטמבר בברלין, וצפוי לכלול זוג מסכים, אבל באופן מעט שונה מהמכשירים של המתחרות וואווי וסמסונג. בטיזר שפרסמה ביוטיוב היום, חשפה החברה את התוכניות בצורה ברורה למדי, ובכך אישרה שהמכשיר החדש יכלול מסך נוסף. ההשראה לכך נשאבה ככל הנראה ממכשיר ה-V50 ThinQ שהחברה השיקה בשנה שעברה, שכלל כיסוי אחורי המוסיף למכשיר מסך חיצוני נוסף.

הקונספט הפך את המכשיר לסוג של סמארטפון מתקפל, ממש כמו אלו שזכינו לראות בחודשים האחרונים, אולם הוא בלט ביכולת שלו להתחמק מהמגבלות הברורות של מכשיר מתקפל, כמו הגנה על המסך הגמיש והחיבורים הרגישים. הכיסוי האחורי ל-V50 הגיע, כצפוי מ-LG, עם מסך בעל פאנל OLED בגודל 6.2 אינץ', ואפשר פונקציונליות מלאה להשתמש בו עבור פתיחת אפליקציות נוספות, צילום וכן בקר למשחקים. כעת, ב-LG שוקלים להחזיר את הרעיון פעם נוספת באירוע ההכרזה של הסמארטפון V60 ThinQ, שיתקיים במהלך תערוכת IFA, ממש בעוד חודש.

סמארטפון בעל שני מסכים מבית LG יחשף ב-IFA 2019. מתוך סרטון הטיזר. צילום מסך
סמארטפון בעל שני מסכים. מתוך הטיזר של LG/צילום מסך

עוד על פי הטיזר ניתן לשער כי המסך הנוסף יהיה זהה בגודלו לזה המובנה בסמארטפון עצמו. מדובר ללא ספק בשדרוג לעומת הדגם של אשתקד, וזאת בגלל שהכיסוי הקודם הגיע עם מסך קטן יותר מזה שנכלל ב-V50 ThinQ, וכלל מסגרת עבה יותר באופן משמעותי. בנוסף, המסך הנוסף מהדור השני ולמעשה הכיסוי כולו יכלול מסך נוסף בחלקו החיצוני על מנת להציג הודעות והתראות, כמובן לצד השעה והתאריך. אנו מאמינים כי פרטים נוספים יחשפו על המכשיר החדש של LG טרם ההשקה, אולם הכל יתבהר באירוע ההשקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully